Weekend in the BIGCITY

Denna helg åkte jag, Johanna, Mysan, Elin och Lina upp till Stockholm och gjorde certifieringsprovet för massagen. Blev godkänt direkt på 3 av 4 delar och teoriprovet sedan kan det dröja upp till en månad innan vi får resultatet. Som det känns så klarade jag den. Om jag gjorde det är jag nu certifierad massör :)

Mycket annat denna helg. Har varit roligt med galna studenter (?) där det var en som ropade och frågade mig 1000 ggr om jag hade körkort när vi höll på och packade in oss i bilen efter vart på besök hos den gyllende fiskmåsen (M´d).  Ropade och höll på och drygade sig, men sedan när vi var påväg så kom han fram vid rutan men som tur hann jag låsa. Blev tveksam till vad det var frågan om eftersom han såg gravallvarlig och bad om att se körkortet. Vi åkte i alla fall och snart kom dom ikapp med en taxi. Roligt blev det i efterhand i alla fall :)

Sedan var det fullt med norrmän som var på hotellet för att se elitloppet och häde roliga saker hela tiden kändes det som. Orkar inte skriva. Men varit tjurig idag på vägen hem känner jag, 5 tjejjer som bor på varandra i en helg lir lite mycket i alla fall. Var väldigt skönt i alla fall när alla var hemma och jag kunde sätta mig barforta, min musik, högt ljud och bara göra som jag vill och inga som ville något annat. Men en riktigt rolig helg. Bara att börja jobba med alla rester nu då^^ Skoj.

Läraren "Streta muskeln med"
Jag         "Streta muskeln määä?"
Lite roligheter med dialekten blev det flera ggr. Dom skrattar åt oss där oppe i Stockholm. Jag tycker att vi pratar snyggt, stilrent och neutralt.




Kom hem och for genast ut och racade med fyrhjulingen med en rastlös bror. Huuuow! Jag är faktist ett riktigt trollbarn. Höll på att åka ner i ån när vi for fram på skogsvägen och fick upp den på ställ. Haha, men men det löste sig utan bad. Finns det något härligare än att fara fram och tänja på gränserna?! Blir snart att plocka fram vattenskiderna och ta det där bad-dagen här med vattenskidor och tält!
Längtar. Mohahaaa! I natt blir det nog plugg hela natten som gäller. Längtar supermycke till onsdag! Då är alla välkomna till Davidssons :) 


Kommentarer
Postat av: Louise

Va kul att det gick bra!
Nu är det sista etappen sen är vi klara!!!

2008-05-25 @ 20:09:01
URL: http://lowice.blogg.se
Postat av: MADDE

Jätteskönt att ha det borta ur tanken nu! Synd bara att det inte var en helg längre fram eller något. Får ta allt plugg de sista dagarna nu.

Snart ondsdag, då är bara det roliga kvar!

2008-05-25 @ 20:21:52
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: amanda

grattis toll er!!!

2008-05-26 @ 17:43:56
Postat av: linda

Vad skoj att det gick så bra!!

2008-05-27 @ 17:38:14
Postat av: MADDE

Tack Manda :)

Jo, hoppas bara att jag fixade teorin som jag tror! Då är jag det HÖGSTA inom vanlig klassisk massage :D

2008-05-27 @ 18:10:20
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0