Törnrosa

Vill sova igenom massor av år som Törnrosa! Kvällen innan studentmiddagen blev det 3 timmars sömn, efter studentmiddagen blev det inte överflödigt heller precis, spakvällen satt Johanna och jag och pratade halva natten och sedan på det; utgång på Hugos där det bara blev prat efteråt och inte någon nattsömn.

7.10 bar det av från Norrköping idag. Bowbow var riktigt trötter och slockna som ett ljus direkt medans Johann snackade om gräsklippare och andra liknande djupa tankar och funderingar :) Efter Gusum så somnade jag till Viken och höll på att ramla ut i gången flera ggr i alla kurvor. Vaknade precis innan hållplatsen och sedan blev det bilfärd hem. Jag var ingen okej förare, skulle lätt kunna ha somnat bakom ratten! Hemma vid halv 9 och parkerar vid framsidan som ingen använder för jag ville kunna smita in. Hör alla andra i köket och halvägs uppförtrappen upptäcker dom mig och ropar. Blev att jag åt frukost med dom och det var väldigt gott! Var så otroligt hungrig efter att bara ha ätit morötter sedan lunchen dagen innan.

Efter frukosten blev det att kolla lite på TV;n. Kändes som det var hur länge som helst sedan man gjorde det, om man bortser från Lattjo Lajban tidigt i morse. Tycker verkligen att TV är överskattat nu när man själv inte har använt den.
 Sedan så tog jag fyrhjulingen och åkte in till Gulingen, en liten sjö mitt inne i skogen. Var väldigt tveksam till att vi skulle ta oss fram då det låg träd över vägen överallt. Men kom fram tillslut. Badade och solade bort linjer, - och solen tog verkligen! Åkte hem efter 2 timmar och sedan har det var slötittande på TV och datorn. Ska gå och lägga mig nu i en och en halv timme innan det är dags för att palla sig ner till stallet och göra lite nytta där också.

Hade en rolig kväll även om jag var trött och hur virrig som helst. Allt gick inte precis enligt planeringen, eller, man kan nog nästan säga att inget gick enligt planeringen. Men löste sig ju ändå på ett jättebra sätt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tufft scheema!!!

2008-05-31 @ 20:52:08
Postat av: MADDE

yääs-boX

2008-06-01 @ 08:57:11
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Johann

riktigt
djupa tankar var det:P
Men jag tycker inte att charlotte perelli är snygg!
:)

2008-06-01 @ 14:05:07
Postat av: MADDE - Johann

Mmm, riktigt djupa var dom! :)
Så du tycker alltså inte att Perelli är snygg? Bobbo var ganska övertygande.

2008-06-01 @ 14:19:51
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0