Studentmiddag, sedan Spa med klassen

Jag var go och glad :) Hade sovit 3 timmar den natten och var lite småorolig hur jag skulle reagera. Men känner att tröttheten inte har kommit ifatt än. Blev förfest hos Gabbe med FV och HV där vi hade lite småtrevligt. Jag fick två glas vin, sista med hälften vodka..
Jag vart lite lullig.

Men ner till middagen på Davidssons och svepte 6 glas vatten, gav bort vinet som var till maten och likaså välkomstdrinken och sedan vart det perfekt och dags för partyparty! Var så jävla glad!

Louise; haha, du var bäst den kvällen ;D

    

Frida är fotografen, och snodde korten från henne.

Dagen efter så var det dags för spa med klassen. Pluggade hela morgonen och hann precis kladda ner det sista. Har sedan normalt 15 min ner till Viken och bussen gick kvart över. Kom iväg 5 över och skulle lämna in saker i skolan innan. Körde ut och skulle ställa bilen hos mormor och bussen är den som kommer efter mig. Upp och parkerar och hinner precis komma över till rätt sida vägen när bussen kommer. Tidsschemat är tight.

Sedan var vi i alla fall påväg. Luis fyllde 20 och tillbringade dagen att supa sig dyng alldeles ensam, ha :) Men det var massor av bad och god mat. Sedan på kvällen for grabbarna iväg till stan och Bobbo blev kvar med oss. Lina, jag och Johanna kom fram till att Bowbow är våran idol och förebild :) Frukost, sol och bad.
Lina och jag såg världens största och äckligaste bigga orm också.
Sedan bar det hem.

Nu har jag varit i solen ett tag. Ska gå och ta en välbehövlig dusch snart. Sedan hoppas jag på att det blir utgång ikväll! Stressigt att ta studenten!

Kort sammanfattning av de senaste dagarna.
Ganska bra dagar!


Kommentarer
Postat av: Linda

hej kvinna! du när tar du studenten?

2008-05-30 @ 14:18:50
Postat av: MADDE

Den 12:e, själv då kvinna? :)

2008-05-30 @ 17:25:14
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: frida

Det var kul att läsa din version. du får gärna sno lite bilder av mig. Jag är ju ingen proffsfotograf direkt men kul var det!

2008-06-01 @ 21:44:16
URL: http://iamexposed.blogg.se
Postat av: Linda

5:e. Bara undrade.

2008-06-02 @ 08:29:33
Postat av: Louise

Hahaha! Det var en bra dag tycker jag! :D

Mådde ju inte prima dagen efter, men skoj var det iaf! :)



Slutet närmar sig!

2008-06-05 @ 15:29:41
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha! Det var en bra dag tycker jag! :D

Mådde ju inte prima dagen efter, men skoj var det iaf! :)



Slutet närmar sig!

2008-06-05 @ 15:30:21
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: MADDE

Haha, det vart ju faktist jätteroligt!

2008-06-06 @ 14:01:56
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0