Sen uppdatering om Helgen

Har ju inte uppdaterat från helgen och tänkte inte göra det heller. Sedan så hade Sara lagt in bilder som jag bara var tvungen att kopiera, hoppas ingen blir arg. Först eldade vi då på ute i skogen - så man festar på landet ;) Vidare stod Davidssons på planeringen vilket jag aldrig fattade. Så kände mig väldigt tråkig bland alla andra festprissar.

image160

Detta foto är ju bara för roligt! Var nog bara jag som uppfattade kameran. Alla ser ju superroliga ut :)

image161

PartyParty! Självklart blev det sanning och konka i skogen. Kale blev offer och fick byta till Linas snygga kvällsoutfit ;) Kom själv lindrigt undan med en puss på Kalles kind - många andra tyckte jag synd om! Hatar denna lek tror jag.. Vidare blev det masseldning, flamberat kött, ofrivilligt dopp i bäcken för andra, bus och mys.

image162
Vet inte om jag är redo för fight, har handen knuten och höjd på samtliga kort :O

Skapligt var det i alla fall :)




Idag har jag haft feber och världens huvudvärk. Skulle ha projektredovisning inför klassen + alla tvåor(!) Var där 40 min innan och skulle fixa allt och det hade ju inte kunnat strula mera.. Verkligen ingen ting funkade och det blev bara gojja av allt. Tråkigt, jag kände mig laddad inför detta.

Imorgon ska jag ha 2 prov och sitter nu och skriver klart ett Naturkunskapsarbete som ska vara färdigt. Torsdag så ska jag gjort klart 2 arbeten i samhällen, muntliga nationella i svenskan och massageprov. Vidare till Mp då jag ska uppskrivning på träningslicensen på värsta stora provet. Två dagar som kommer bli riktigt tuffa och jag har inte hunnit börjat att kolla på något än. Massagecertifikatet är om 19 dagar, dubbel panik på det. Redovisning i specialidrotten och två naturkunskapsprov följer sedan tätt inpå allt.

Idag har jag i alla fall inte pluggat något. Kom hem, bläddrade runt halvt sovandes på massa serier. Gick ut och gick sedan i 40 min ute i skogen och sprang sista halvan på turen. Såg två gåsar (?), två harar, ett rådjur och två hjortar, varav den ena hade så stora horn att jag inte fattar hur den tar sig fram genom denna trollskog med träden ståendes på varandra. Kom hem, tog glass och halsade nästan en liter vatten, kollade på den elaka docktorn, duschen och hamnade sedan här.

Ska skriva klart naturkunskapen nu.. Jobbigt.
Natti




Föresten så är många skyldiga mig pengar! Jag är i
STORT
behov av dem!

Kommentarer
Postat av: Amanda

du kanske skulle behöva slå ner någon

2008-05-11 @ 21:53:04
Postat av: MADDE

haha, tror inte det :)

2008-05-15 @ 13:44:03
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0