Not here, but in my mind

Panik med allt som ska hinnas med nu i skolan. Vill bara spola fram till efter den 28:e då alla rester ska vara inne. Massagecertifieringen är nästa helg som man ska hinna plugga till, sen ska man kunna beta bort massor av arbeten. Sedan är vi ju borta slutet på nästa vecka då vi ska iväg och paddla.. Stannade hemma idag och har gjort klart två arbeten och håller på med det tredje nu. Fattar bara inte hur en människa kan lyckas dra på sig så många miljoners rester!? 1000 kr till den som gör dom, kontant.

Annars är väl allt skapligt. Vill inte sitta och skriva här för länge nu men måste bara delge mig lite av mig själv. Vårruset är väl också typ nästa vecka och jag har inte hunnit träna alls så mycket inför det som jag hade tänkt. Men bryr mig inte så mycket om det. Annars så är godislöftet nerlagt också, vet inte om det var en vecka eller två som vi höll ut. Jag fuskade ju ändå hela tiden så var lika bra att det.

Studenten närmare sig för fort. Vet inte hur jag ska ha råd till allt som behövs införskaffas och göras. Men det löser sig säkert tillslut. Hade ju tänkt att fixa min tatto innan, men börjar fundera på om jag ska skippa den. Får se hur jag gör. Sedan har jag funderat väldigt mycket på detta med vegetarian. Är ju inte så att jag är någon trädkramare som bombar slaktbilar, har inte direkt något emot att det är djur man äter. Uppfatta inte detta fel nu, men vi är ju rovdjur. Sedan så tycker jag väl kanske inte att bönderna över lag sköter sina djur som de borde och transporteringen inte är den bästa. Men en grillad köttbit tror jag inte att jag skulle ha något emot. Bara djuret har det bra medans det lever spelar det ju ingen roll vad som händer när den är död. Om man kan kallat djur, de är ju livsmedelsprodukter nästan kan man ju säga som det ser ut idag.

Andledningen till att jag funderat över detta är att jag typ varje natt äter kött under mina drömmar. Har börjar funderat nu pga det. Men låter det väl vara framöver nu, men något att fundera på. Tyckte ju inte att det var gott förr men kanske har ändrats?

Skulle behöva sitta och plugga ihjäl mig hela helgen, men hoppas det kan dyka upp något roligt imorrn eller på lördag. Behöver komma iväg lite. Några roliga förslag?
                                                                                              
image181

And history books forgot about us and the bible didn't mention us
The bible didn't mention us, not even once
You are my sweetest downfall
I loved you first

Hittade föresten denhär låten på en gammal spelningslista. Glömt bort den, är ju superfin!
Nu får den rulla oavbrutet ett tag framöver. Bäst på att spela sönder!


Pöss - på´re - dåre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden ser ut som en cover. snyggt!!

2008-05-15 @ 17:05:24
URL: http://elin.blogg.se
Postat av: Amanda

fina gröna ögon du haar :) komma hit i helgen????

2008-05-15 @ 17:43:44
Postat av: MADDE

Haha, blir det som jag ska ha till min framtida skiva då^^

2008-05-15 @ 21:33:56
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: MADDE - Amanda

Får se...
Tror´t inte.

2008-05-15 @ 21:35:05
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0