Into the Night

Inget kunde gå fel.
Allt gick fel.

Varför ge och lita när alla bara i slutänden är ute för att ta och utnyttja? Få ut så mycket som möjligt, även på andras bekostnad?

Handla först, tänka senare. 

Tro att saker bara kan suddas ut och glömmas bort. Såren läker visserligen, men ärren finns kvar i både hjärta och minne. Jag kan inte glömma eller sluta att fundera. Jag ältar bara sönder allt och sedan finns inget kvar förutom förstörda minnen. Allt det som var betydelsefullt saknar helt plötsligt mening.

Alltid om natten de kommer. Mörkret. Tankarna.
Alltid om natten sorgen gör sig påmind.

Jag vill bara spy ut allt som snurrar runt här inne.
Jag kvävs långsamt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att det där låter väldigt, väldigt jobbigt. Finns här om du vill prata eller nåt...:)

2008-05-05 @ 16:16:12
Postat av: MADDE

Finns inte så mycket att prata om, du vet redan.
Blir bara så arg och besviken.

2008-05-05 @ 16:50:57
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0