Grabbkväll i Norpan

Kom precis hem nu och ska upp om 1.5 timme. Skönt :P Men tycker det var värt det, hade faktist riktigt skoj ikväll! Är nog första gången jag dansade nykter tror jag. Haha, vilken syn :)

Skulle ju skriva en uppdatering men vet inte riktigt vad jag ska tillägga. Satt hemma och slöa i soffan med bror och kollade på gamla serier på 3:an när Gabbe ringde och undrade om skjuss till stan. Eftersom han körde på oss sist och jag var uttråkad till max så är det klart att man ställde upp :) Har inte sommardäck på min bil än så fick låna mor´s Mördarbil. Hatar nog ingen som jag hatar den bilen och den klargör varje gång när jag har den att den känner på precis samma vis. Körde upp Gabbe, Stoffe och Alex upp till Mattis och Max. Sedan blev det vidare till Hugos för avlämning och hämta upp Luis.

Tänkte först åka hem men skulle aldrig orka sätta mig i bilen och hämta mitt i natten sedan, så jag stannade kvar där jag med. Var jättelite med folk och kändes som nästan alla var från Viken och det runt om. Men då är det extra roligt när det är folk man känner igen! Blev prat och dans natten lång som man brukar säga. Sedan så skulle vi hem också och då var jag glad att jag hade kombin. Familjebilar är alltid mysiga OCH praktiska när man ska ha in mycket folk. Hem sedan så blev det  också Cykel-Johann, Conny och Anna som skulle med så vi var 2 för många. Men två fick sitta där bak och tror inte de led så mycket av det.

Hem, lämnar av allt folk på vägen och sedan så vandrade jag till sängs. När mamma sedan väckte mig så kändes det värre i mitt huvud än någon baksmälla jag haft. Blivit väldigt lite sömn de sista dagarna över huvud taget. Men vi kom iväg och jag körde till Mantorp. Väl där så fick mamma ta hand om hästen och jag sov så gott i bilen i 2 timmar. Prillan var jätteduktig i  loppet, kom 3:a efter ha legat nästan sist 500 meter kvar till mål. Så spurtade hon och var klart yngsta hästen som placerade sig. Sedan hem så sov jag hela vägen igen, ut med hästen ur transporten och sedan in och sova till maten. Så nu känner jag mig jättepigg och laddad igen!

Blir väl grillkväll ikväll hoppas jag på. Har inte hört så mycket, men om inte annat så tror jag att vi skulle åka ner till Grännes. Mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Sjukapojken

vad händer ikväll då

2008-05-03 @ 13:49:01
Postat av: MADDE

Grillkväll blir det väl? Hos Alex eller Kalle är väl det jag har hört.

2008-05-03 @ 15:09:54
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Amanda

Tack! Får ses snart igen, kanske kan komma o klämma på min pålle nån dag?

2008-05-04 @ 13:03:27
URL: http://turnaround.blogg.se
Postat av: MADDE

Varsågod :)
Klart att jag vill - bara att höra av sig!

2008-05-05 @ 00:56:40
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0