Ett steg närmare..

Var i Stockholm igår med skolan. Var sjukt trött och lite smått irriterad pga det. Men på vägen hem hade all energi tagit slut och jag vet inte vad jag gick på. Var så otroligt trög och riktigt flum. Hittade i alla fall studentklänning, men vet inte riktigt vad jag tycker nu. Girlsen övertalade mig, men nu tycker jag nästa att den är lite kort. Men om man kommer igång med solningen och får lite färg kanske det inte blir så fel. Gillar överdelen och ryggen, tycker mindre om ballongnederdelen. Ska snart åka ner till skolan och skriva provn, sedan bär det iväg med klassen - (minustecken) Bobbo och Gabbe för att paddla och övernatta till torsdagen. Hoppas att man inte välter..




Snart!

Kommentarer
Postat av: Johann

asså du behöver städa:P bobbo ju spanien!

2008-05-21 @ 12:38:34
Postat av: Johann

är

2008-05-21 @ 12:39:00
Postat av: L.

hihi, söt! visst känns det konstigt att köpa studentklänning?! det ska ju vara jättelångt kvar!

2008-05-21 @ 17:01:39
Postat av: MADDE - Linda

Visst är det jobbigt att skriva hela namnet i kommentaren? haha, antar i alla fall att det är du. Lite söt, ganska kort. Men, jag är ju tjejen med benen ;) Är jättekort tid kvar!!

2008-05-22 @ 18:34:39
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: MADDE - Johann

Strecket ska vara ett minustecken, att Bobbo och Gabbe inte skulle med. ;)
Jag vet, det är bara att vänja sig att det är vääldigt stökigt! Alltid :P Blir storstädning efter att resterna ska vara inne.
Men min spegel är ju mer ren än din i alla fall! haha

2008-05-22 @ 18:36:20
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0