Enough

Har väldiga beslutångest för studenten nu. Finns bara en poäng med det som jag ser det än, att slippa det tråkiga med skolan - läxor, prov och sånt. Men annars tycker jag det är okej. Tycker om klassen och vi har lite skoj, finns väl någon speciell person somman stör sig på men det har väl också sin del i charmen som man säger.

Men vad ska man göra sedan då? Funderar på att läsa till socionom, men då är det ju 4 år till. Är inte så säker på att jag orkar med det. Så funderar på någon KY-utbildning istället, men finns ju sådant utbud att man bara blir helt vilsen. Skulle ju helst bara vilja ta ett jobb, men vad?

Så, sattsa eller säkra kort?

Jag har panik på detta samtidigt som jag inte orkar ta tag i det.








He's a stranger to some

And a vision to none

He can never get enough,

Get enough of the one



 


Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

Du väljer säkert rätt Madde :)

2008-03-24 @ 16:18:25
URL: http://lindeborgskan.blogg.se
Postat av: MADDE

Tack :) Hoppas det i alla fall. Känns som detta val avgör framtiden..

2008-03-28 @ 01:25:12
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0