Glass hos tandläkaren

Det är väl den rätta kombinationen?

Idag skrev jag ett prov, lekte och åt sedan glass. Började dagen med alltid lika trevliga naturkusnkapsprov. Gick riktigt piss dåligt men flörtade till mig ett bra betyg av Åke i alla fall. Skönt med en förstående (ärligheten redigerar: lättövertalad) lärare.

Sedan så gick vi bara och drönade hela dagen. Lina och jag körde inte nudda golv i klassrummet, men det slutade tvärt när Lina bara satte sig på bordet och sedan inte ville förflytta sig. Sedan körde vi snurrbattle på bordet som gick lite sönder. Jenny (lärare) kom när vi höll på men sa inget. Antog att hon precis som vi tycker att under studenten ska skolan förstöras. Sedan blev det ritlek - ni skulle sett min as-snygga hamster! En klar 10 poängare enligt mig :)

Sedan så rånade vi massagekassan och köpte glass för det vi hade kvar där i. Precis när jag börjar äta min glass kom jag på att jag skulla vara hos tandläkaren 13.50. Klockan var 13.45.. Så jag skenade på med min glass, försökte äta i farten och kan säga att mitt vita linna var supersnyggt när jag väl kom fram, precis på minuten. In på toan och gurglade tänderna och ner i stolen. Även denna gång inga hål, men var början på. Så kan ju slå vad om att de kommer bli aktuellt att laga precis när jag ska börja betala själv. Jag slutar nog gå till tandläkaren efter jag fyllt nu.

Nu ska jag ner och tvätta guldbilen som har förvandlats till en gulbil efter alla pollen. Full med fågelskit är den också. Annat som är väldigt irriterande är att en högtalare är spräckt. Det känns det som jag redan har skrivit här. Men den är det i alla fall, men med tillräckligt hög musik så hörs det inte. Riktig raggarbil ska det väl vara?

Imorrn sedan så tror jag att det blir att åka ner till Grännes med klassen (?). Några av oss i alla fall. Lite turbulent är det. Men, inte lägga energi på det. För..

JAG TAR STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: amanda

för vi tar studeeeeeenten! fy fan va vi är braaa!

2008-06-02 @ 17:32:24
Postat av: Mary

Ingen utgång igår? Tycker jag var svagt gjort ;P När blire Norpan nästa gång då? Måste ju ses nu under studentveckan!

2008-06-02 @ 22:14:55
URL: http://thewaythingsare.blogg.se
Postat av: MADDE

Hade ingen tanke på att gå ut någon annan dag i helgen, fredagen räckte. Sedan behövde jag sova och plugga :) Efter kl 7 idag så börjar det roliga - då är ALLT klart! :D:D Måste höras av om någon dag!

2008-06-03 @ 01:09:34
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0