Uppumpad fisk från Ryssland

Mitt tidigare blogginlägg: ser ut som en uppumpad rysk, men det är okey.

Smart anonym kommentar: uppumpad fisk eller rysk?

Vart kom fisken ifrån? haha, jag har skrattat så sjukt åt detta! Men det senaste dygent består bara av några flachback så jag är väl inte riktigt hundra än, för så roligt är det nog inte. Måndag mellan 8.10 - 16:00 är ett svart hål. La till några kilon på frågan vad min vikt var för att de skulle ge mig ordentligt med det lugnande, och det lyckades bra. Jag har i alla fall varit väldigt lugn och trött senaste dygnet. Nu idag har i alla fall all bedövning släppt och jag känner mig inte så pigg som jag trodde jag var. Läkarns rekomendation att stanna hemma t.o.m minst torsdag känns både behövligt och nödvändigt. Men fredag vill jag ut och fira mig själv att denhär skiten äntligen är över! Jag förtjänar det. Har ju fribiljett till hugos och hoppas ni är med på det.



Hade skrivit värsta långa inlägget om mina smarta upptäckter, univerums sammansättning, hur djuren kommer ta över världen, hur jag ska tjäna pengar i sommar och min kommande klädkollektion. Nu är det bara sammanfattat för att du som läsare ska veta vad du har missat. Haha, bara jag vet vad som har rört sig i mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar att läsa din blogg! fortsätt så här, och skriv om skiten om det behövs.

2008-04-01 @ 23:53:32
Postat av: MADDE

Tack :) Ska försöka men har inte motivationen att bråka med det hela tiden.

2008-04-01 @ 23:59:30
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Anonym

Fisken bara ploppade upp

2008-04-02 @ 15:07:04
Postat av: MADDE

okey :) roligt vare i alla fall. vem är denna anonyma som tydligen läser min blogg?

2008-04-02 @ 15:21:25
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi kan kalla mig Mr Fish sålänge

2008-04-02 @ 20:09:47
Postat av: MADDE

.. och han kommer tillbaka yttligare en gång :) Antar att det är en "han" pga namnvalet Mr Fish. Men vad intressant, någon hemlig läsare som återkommer. Nu blir man ju nyfiken värre. "Sålänge", då måste det ju nästan bli lite frågesport fram tills dess. Någon som känner mig?

2008-04-02 @ 20:18:18
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0