Snacka om att kunna fördriva tid på onyttigt vis

Sovmorgon idag också. Skönt!
Lagade mat igår. Misslyckat. Pizzerian istället. Gott!
Var ute och sprang, var lättare än jag hade föreställt mig. Bra!
Såg en död ko som bonden hade dumpat intill skogskanten där jag sprang. Äckligt!

Jag ska bli låtskrivare.

Igår var det spöktema i klassen. Hoppas på att det blir spökvandring på fredag som vi pratade om! Tycker så synd om Luis bara, han är ju så rätt för spöken. Han måste verkligen ha varit med om något traumatiskt tidigare.
Hoppas han törs följa med ändå.

Själv så tror jag inte riktigt på sånt. Men jag tror att det finns något övernaturligt som man inte kan förklara. Men jag älskar känslan av att bli skrämd och få den här andrenalinkicken! Att vandra runt i mörket på en hemsökt övergiven gård ihop med ett vettskrämd gäng är precis en sådan sak som faller mig till smaken! Jag hoppas verkligen att det blir av, ska tjata om det idag! En konstant "Lisa och Bart-tjatning" för de som också är trogna Simpsonsfans.

Kan vi inte åka på spökkväll på fredag - Kan vi inte åka på spökkväll på fredag - Kan vi inte åka på spökkväll på fredag - Kan vi inte åka på spökkväll på fredag - Kan vi inte åka på spökkväll på fredag...


Nej, nu ska jag till skolan.
Slänga ihop lite frukost först bara.
Bara så alla vet hade jag skrivit ihop värsta inlägget när jag vaknade kl 8, vilket bloggen raderade :@ Så var tacksam för detta, annars hade du nog inte fått något att läsa. Ska fråga Mr Fish också ja.


Fråga nr 3 Mr Fish: Är du en kille?
Var först väldigt övertygad om det på ditt sätt att skriva, men inte helt säker på det längre nu.

___________________________________

Så, 45 minuters löpintervaller vart det! Totalt slut nu. Laddar upp med godis och gurka för att ersätta vätske och energiförlusten nu. Gurka är verkligen mitt största begär, minst en om dagen äter jag nog. Försöker dra ner på det, men är nog tvungen till att skriva in mig på en avvänjningsklinik tror jag. Men, att vara beroende av gurka är faktist inte så stort last.

Så, spökkväll blir det på lördag. Först hem till Johanna och Jimmy med lite mat innan det bär vidare till Forsby och vandra runt gravstenen där. Sen, om vi överlever och kommer därifrån, så blir det till en hemsökt och övergiven gård. Vet inte om jag skrev detta i morse. Känns som det men då får ni väl läsa det igen. Hem till Johanna och Jimmy sen igen, säkert väldigt tidigt på morgonen, och då blir det att sova några timmar där. Sedan ska jag vara i Gusum på söndagen kl 10 på kurs och jag kommer ju vara helt borta under den, men det är det nog värt.
 
Hoppas vi blir några stycken så vi kan skrämma upp varandra :O Fan, jag känner att detta kommer bli storslaget. Hoppas på en av 2008:s höjdpunkter. Ska nog forska lite om gravstenen tills på lördag så jag kan dra några (sanna?) spökhistorier om den.

Nationella i svenska imorgon. Ska skugga över häftet vi fick nu och sedan skriva klart Religionsarbetet ikväll. Snart ska jag ut och köra Prillan också, och ska nog ta antingen en långpromenad eller en joggingrunda. Kanske gå upp till "min plats" på beget vid sjön? Lite småjobbigt att klättra sig upp dit så då kan jag ju passa på att döda mina benmuskler totalt idag.

Idag fick vi ju föresten studentmössorna! Snart :)  :'(  Tycker det ska bli skoj, samtidigt som jag inte vill. Är ju lite turbelent i klassen just nu också, och säkert kommer det bli ordentligt tjaffs snart. Vill hon någon något får den gärna ta upp det med mig mellan 4 ögon.
Men hur kan någon ha något emot mig? *fuktiga valpögon*

Som sagt så bryr jag mig inte, men inte roligt om det är så att någon går och hatar än. Väldigt starkt ord tycker jag. Jag har massor med människor i mitt liv som jag tycker jättemycket om så jag behöver inte lägga ner energi på dom som jag tycker mindre om. Är glad nu, så mycket som har blivit så mycket bättre i mitt liv det här året. 2008 verkar vara det året som det ska vända. Nu i efterhand så kan man ju bara fundera över varför man inte gjorde förändringarna tidigare? Spillerill, inte hänga kvar i det gamla :)


Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

håller med dej helt och hållet om adrenalinkicken när man blir skrämd :D

2008-04-22 @ 22:05:19
URL: http://lindeborgskan.blogg.se
Postat av: MADDE

I just Love it!

2008-04-22 @ 22:09:17
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Linda

gurkberoende. annorlunda men som sagt var inte så allvarligt. hoppas du hittade mkt info om spökstenen och jag måste bara säga att det där är så himla typiskt dig!;D

2008-04-28 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0