Riddaren på Davidssons

Tänkte försöka skriva något morgonsmart.

Öhh.. Jag kan inte skriva längre så jag ger upp det. Börjar snart bli bråttom ifall jag ska åka bussen, men behöver nog bilen idag i alla fall. Ska stanna kvar och träna hade jag tänkt och åker jag buss blir det bara 40 min, annars med bilen kan jag stanna en timma. Ska hinna borsta igenom hela håret innan också, lovade Lina att hon skulle få se håret utborstat och tänkte ha i en snabbinpackning också. Usch, mitt hår kommer vara slickad-katt-frilla. Men, jag bjuder på det.

Jag har varit inne i en riktig sovperiod nu. Sover säkert 12 timmar om dygnet och drömmer för fullt. Skönt med mycket sömn och påsarna under ögonen har gått bort, men känner mig inte lika effektiv och produktiv längre. Men vänder nog snart igen.

Haft världens sjukaste dröm i natt verkligen! Var med Sara, gammal klasskamrat från Vammar på ett litet bageri. Vi åkte lastbil dit, men när vi gick ut så var det egentligen bara en stor korg som vi hade åkt i. Så vi kom dit och det var bullar överallt och massor av duvor. Det vi fick göra var att stå och vika filtar tills det blev mörkt. Då så var vi tvugna att lämna våra busskort (?) och få bullar istället. Sen så åkte vi vidare med en skolbuss full med ungar.
Nästa var att jag var på Davidssons och åt middag med alla som jag känner igen och bara har sett. I alla fall så var det inte roligt och vi skulle vidare någon annan stanns. Jag skulle bara på toan innan och när jag öppnade dörren till det lilla båset så var det värsta stora och fina badrummet i mörklila och speglar på hela väggarna. När jag kommer in så ser jag att jag bara har en halv framtand och får lite smått panik. Några vaktmästare kommer in och är jättearga på att jag är inne i det där badrummet och jag försöker förklara att min tand är borta, men när jag kollar igen så sitter den som den ska. Dom där är i alla fall jättearga på mig och då kommer en maskerad riddare och tar min hand och vi springer bort från dem.

Så, vad vill denna dröm mig?
* Ät inte mera bullar och godis det är bara fulla med duvskit
* Lämna inte ut ditt busskort (som är borta)
* Kolla dig inte i spegeln, du får bara en chock hur du ser ut
* Gå inte till Davidssons, du blir knäpp och får det tråkigt
* Gå till Davidssons för där kommer din riddare och räddar dig


Nu ska jag fixa mig till skolan. Hoppas alla får en fin dag, ser ut att bli det i alla fall. Kanske skulle man sattsa på tights idag? Nu ska jag i alla fall äta min godis som jag har sparat eftersom de var så goda. Slurp på mig :9 Det är fördelen med att inte kunna gå upp i vikt, man kan njuta till tusen av allt maten erbjuder och göra alla andra väldigt avundssjuka :)

Blev att jag åkte bil och tränade inte :O Big "no no no!"
Hoppas på att det blir spökkväll på fredag sen då! :) Mohahaha (spöklikt eko som sprider ut sig)


Fortsätter och uppdaterar i det här inlägget istället för fixa ett nytt. Är här bara för undanflyckt. Sitter och skrivet ett religionsarbete och käkar godis. Punchpraliner och havrebollar. Jammiii. Var ute och gick 7 km i RASK tackt igår påtal om mina onyttigheter. Laddar för vårruset nu som vi ska vara med i några tjejjer från klassen. Jag får inte ha sämst kondition! Fick lite ångest nu och knuffade bort godispåsen en bit.

Annars så har jag varit med tottisarna idag. Trollunge som jag är så blev det barbacka tur med Chayenne ute i trollskogen. Jag hade tänkt en lugn tur eftersom hon har varit skadad sedan November, men skulle nog inte varit dumt med sadel nu i efterhand. Pigg som en gris var hon, galopperade och bockade som en idiot första 45 minuterna bland sten och träd. Tur att man är van ;) Men hon lugnade ner sig sedan när hon förstod att hon inte skulle få av mig. Knäckte dock till ryggen i svanken i något av bocksprången och är lite stel nu. Går som en gammal tant och skulle nog behöva en käpp. Det är jag och Dr. House <3


image157

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad att jag inte är i ditt huvud!

2008-04-21 @ 16:14:24
Postat av: MADDE

Jag också, för hade du varit i mitt huvud hade ju inte Jag varit Jag. Och Jag är en väldigt unik person som bara Jag kan vara. Jag kan ha lite problem med att uttrycka vad Jag vill ha sagt ibland, men Jag är bra på många andra sätt tycket Jag. Jag tycker däremot inte om anonyma jävlar som inte vågar stå för vem dom är på ett sådant sätt som Jag vågar stå upp över den Jag är. Jag älskar mig själv, och därför är Jag glad över att Jag är i det huvud Jag har och inte du är i det huvud som Jag har. För Jag tror att du skulle ha problem med att bära upp detta unika huvud som Jag har. Jag tror bara att Jag är den som klarar av det.

Jag är glad att Jag har det huvud som Jag har.
Döööwh

2008-04-21 @ 21:16:22
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Maria

Jag är också glad att du har det huvud du har. Annars skulle jag haft ett väldigt tråkigt liv :)

2008-04-21 @ 21:28:23
URL: http://thewaythingsare.blogg.se
Postat av: MADDE

Danke :) Snurrigt är det, men så är väl jag :)

2008-04-21 @ 23:14:28
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Louise

Fin bild! :)

2008-05-09 @ 12:18:16
URL: http://lowice.blogg.se
Postat av: MADDE

Tack Louise! :)

2008-05-09 @ 22:19:20
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0