Morgonstund med macka i mun

Roligt att inga har fattat att Mr Fish är någon, utan svarar på om dom känner mig :)
Tråkigt att Mr Fish försvann.

Ska äta frukost snart och åka ner till skolan. Börjar inte förrän 10.20 då, men tänkte komme ne någon timme innan och söka vidare. Vet verkligen inte vad jag vill och försökte prata med far igår om tips på vad jag ska söka. Det mesta som kom fram i den disskussionen var att:

 1. Jag försörde min framtid när jag hoppade av NV och istället valde att "leka" bort mina 3 år till framtid i Viken. Att jag inte vill bli doktor eller skulle klarat av det eller något annat ybersmart förstår inte han. Inte heller att jag vill jobba som massör och gillar det. "Det tror inte han på".

2. Jag är en lat och översittande person. Att jag sliter som världens gris för att få MVG i alla skolämnen och förutom det har 3 hästar som tar all min tid, och ska försöka hinna med lite social kontakt också varken ser eller förstår han.

3. Jag får allt jag vill serverat och har aldrig behövt slita för att få något. Jag säger bara: ?!?! Har han någonsin stöttat och hjälpt mig med NÅGOT? Sagt ett vänligt eller gott ord om mig? Jag försökte gå NV för att göra honom glad och stolt, men insåg att så fungerar det inte. Jag gör det som känns rätt för mig och får bara mera skit. Blir bara så jävla arg och besviken!



Längtar bort.
Bort härifrån till vad som.

Jag känner bara det att 18 år här är väääldigt många förmycket och nu är möjligheten till flytt inom räckhåll. För att få det så ger jag upp hästarna och lämnar dem till någon annan för att ha råd att betala för mig själv. Då så kanske han kan inse? Jag hoppas det, för annars så slutar våran kontakt med den flytten.

Kommentarer
Postat av: Mr Fish

Jag är kvar och håller mig ständigt uppdaterad om vad som händer.

2008-04-15 @ 21:00:37
Postat av: Mr Fish

Jag är den Riktiga Mr Fish. Den andra är fake som har skrivit.

2008-04-15 @ 23:44:32
Postat av: MADDE

Välkommen tillbaka :)
Blev dubbelt upp med Mr Fish nu då, då blir det 2 stycken som ska svara på frågan. Leken har ju inte ens kommit igång än! Du (ni) har haft flera veckor på er.

Jag vill leka.

2008-04-16 @ 15:19:13
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: MADDE

Fråga 1 till dig:
Vet jag vem du är?

2008-04-16 @ 15:20:14
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Mr Fish

"Morgonstund med fisk i mun"

2008-04-16 @ 15:48:24
Postat av: MADDE

Är det en 3:e MR Fish eller en från tidigare?
Är glad över att jag inte får en fisk i mun på min morgonstund.

2008-04-16 @ 15:58:53
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Mr Fish nr 1

Det är den förste Mr Fish som talar. Den andra är fejkad. Måste vara jobbigt att inte ha en egen identitet.

2008-04-16 @ 21:55:05
Postat av: Mr Fish

Okej jag är fejkad... jag har inte någon egen identitet

2008-04-17 @ 01:00:35
Postat av: MADDE

Jag vet.
Har räknat ut redan vem Mr Fish fejk är.

2008-04-17 @ 06:56:15
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Mr Fish

Tack det känns mycket bättre att vara unik. Det finns bara en Mr Fish. Jag har sett dig och du har sett mig. Så mycket vet du vem jag är.

2008-04-17 @ 17:31:38
Postat av: MADDE

Spelet har börjat!
Självklart ska du vara min unika bloggfish :)

2008-04-17 @ 23:26:15
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0