"Mad-Madde Hjärtlös" i stålförpackning

Söndag idag då. Hatar att skriva nya inlägg när man inte har fått någon kommentar på de innan. Tycker det är tråkigt att det är väldigt ovarierande folk som skriver nu trots att det enligt statistiken är skapligt många som läser. Nu ska jag sluta kommentera andra. Mad Madde idag.

Igår så blev det sängen vid 22.00 uppladdat med dator, bok och Pringles. Gick och la mig två timmar senare och var väldigt tacksam för att det inte bar iväg någon stans under kvällen. Vid 3 så ringde sedan Kennie full som en gris. Förstår verkligen inte hur vissa människor fungerar och ens har mage till att göra vissa saker. Blev inte speciellt mycket prat, men jag lovade dyrt och heligt att om han någonsin kontaktade mig igen så skulle jag se till att han personligen fick möta Gud. Inte för att han skulle komma till himlen för den delen. Tror det var då Mad Madde vaknade och jag har varit väldigt vansinnig sedan dess, vilket känns jäävligt skönt om man får skriva så.

Så, tjurig och arg som jag har varit så har jag slutit om mig här på rummet och plockat fram religionsboken och jobbat som en idiot sedan 8 nu med det. Bra att v ara arg ibland. Började sedan släppa när pappa ropade och hade lagat frukost till alla. Snällt.

Ibland får jag för mig att jag inte funkar som jag ska. Som om jag är hjärtlös och inte tar åt mig av saker som händer - bara bryr mig inte. Jag borde vara ledsen, sårad och allt sådant, men istället så känner jag ingenting. Bara ilska till alla människor runt om mig. Men samtidigt så tjuter jag till alla filmer som bara är det minsta lilla sorgliga eller rörande. Skulle behöva börja med boxning eller något och bara få ut alla aggrisioner (det stavas väl så? Såg lite rubbat ut men tror att det är rätt i alla fall).
 
Jag är nog förpackad i stålförpackning där nyckeln till låset förvaras hos en drake. 
Nej, jag lider inte av några allvarliga problem. Inga kända i alla fall. Jag är bara väldigt rastlös och i behov av normal social kontakt.

image156

Paint-Picasso nästa

Kommentarer
Postat av: Elin

Skriv en bok eller något du bli något ! Snart hittar du en snäll man till dig själv.

2008-04-20 @ 10:39:26
URL: http://elin.blogg.se
Postat av: Ida

Tackar tackar :)

2008-04-20 @ 10:46:49
Postat av: MADDE - Elin

Tack :) Har fått några sånna kommentarer men jag blir rastlös över allt så skulle nog inte vara någon idé. Jag kan inte skriva som förr heller för den delen. Vad skulle den handla om? "Madde - hon utan liv"?

Hoppas också hitta en prins någon gång, men vissa saker är dömda till att vara döfött. Tror jag ska sattsa på att bli en feministisk lesbisk manhatare istället.

2008-04-20 @ 11:02:14
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: MADDE - Ida

Skriver väl varsågod.
Vet inte riktigt vad jag har skrivit..

2008-04-20 @ 11:03:21
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Mr Fish

Normal social kontakt? Köp ett akvarium!

2008-04-20 @ 15:27:18
Postat av: MADDE

Haha, nej tack. Nöjer mig med min bloggfish och mina vänner.

2008-04-20 @ 21:07:00
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Anonym

har inte haft tid o va inne på ett tag,, därför mina kommentarer varit bristande ;P hehe ^^ o tror de stavas aggressioner ? ^^

2008-04-21 @ 12:59:03
Postat av: MADDE

Vem?

2008-04-21 @ 15:43:47
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0