Lördag

Ibland blir jag arg på mig själv sånna här dagar när man inte gör något. Bara vandrar runt och slutar sedan framför datorn. När blev datorn ett så stort behov i allas liv? Ska i alla fall snart vandra vidare, åka ner till Viken. Sen ska jag försöka plugga bort mer rester. Hoppas sedan att det blir utgång ikväll, men får se hur det blir med det. Lina börjar vackla och Johanna har jag inte fått något direkt svar av än. Sen så är det ingen som vill köra oss. Varför är det så mycket jobbigare att köra en lördag än fredag? Annars så blir det en pluggkväll. Känns som jag inte har tid med annat än att plugga och plugga för att jag ska hinna klart med allt!


Så Mr Fish, jag vet alltså vem du är och du vet vem jag är. Då så borde det ju vara så att jag känner dig. Är inte speciellt säker på denna fråga men skickar då ut min andra fråga. Ifall det skulle vara så så begränsas ju antalet möjliga personer i alla fall :) Eftersom det inte kom någon kontringsfråga antar att det bara blir jag som ställer frågorna.

Fråga 2 Mr Fish:  Går du på min skola?

Kommentarer
Postat av: Mr Fish

Nej det gör jag inte!

2008-04-20 @ 15:25:44
Postat av: MADDE

Fuck. Okej, men då så kommer yttligare en fråga och jag hoppas det är okej att det skrivs här och att du ser den;

Fråga nr 3: Har vi gått på samma skola tidigare?

2008-04-21 @ 08:16:57
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Linda

..och sen när blev viken en del i allas liv?

2008-04-21 @ 09:57:38
Postat av: MADDE

Va? Förstod inte vart du ville komma. Viken har väl alltid varit en del av allas liv?

2008-04-21 @ 15:45:57
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0