Look What you´ve Done

Nu tror jag att jag vet hur jag ska göra. Efter studenten så ska jag jobba ett år och läsa biologi B (naturkunskap B klassas väl inte likvärdigt? Kan inte tänka mig det i alla fall.) Sedan när jag har jobbat ett år så ska jag plugga i Uppsala till djursjukvårdare. Är brist på det och jag gillar att hjäpla djur så borde vara som handen i handsken! Bara jag inte har lika svårt att ge sprutor som att själv ta, men det tror jag inte. Detta känns helt rätt!
Idag i alla fall..

Annars har jag knappat lite på historia arbetet som jag aldrig blir färdig med. Jag har också ätit - fisk dagen till ära och jag hoppas inte Mr Fish tog illa upp. Du din lilla fisk har verkligen fångat mitt intresset och jag är så himla nyfiken på vem du är! Har kollat förbi här några extra gånger bara för att se om det kommit någon ny kommentar och blir lika glad varje gång :) 

Jag börjar sakna klassisarna nu. Jag har väldigt tråkigt och katten ser mordiskt på mig efter ha tillbringat denna vecka med mig hemma. Jag blänger mordiskt tillbaka också. Snobb tror han att han är.

Kommentarer
Postat av: Mr Fish

Jag tar inte illa upp för även jag har ätit fisk idag.

2008-04-03 @ 20:32:54
Postat av: MADDE

Mr Fish, jag är väldigt nyfiken nu. Känner jag dig/du mig?

2008-04-03 @ 21:27:04
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0