Damn I´m good!

Känner mig bättre och piggare idag. Har sovit hela dagen och tömt brunnen på vatten. Men det har gett resultat också! Så blir skola imorgon vilket känns skönt, kvävs ju nästan här hemma. Under dagarna här har jag gjort en historia rest - *stolt* räknar med att hinna minst 2 rester till i helgen här nu. Kanske skulle man kunna sätta ribban på 3 st? Ska i alla fall ta tag i allt nu, bättre sent än aldrig heter det ju. Är ett sådant ordspråk som man är glad över att någon hittade på så man kan använda det som en sköld och skydda sig med i sånna här lägen.

På tiden med lite hästuppdatering!
Idag var jag ute och luftade Prillan som ska gå provlopp på lördag. Den hästen kommer verkligen bli något, det är jag så säker på! Riktigt monster som bara njuter mer och mer ju brantare backarna blir och destå längre sträckorna är. Hon går ju som en klocka och gör inga fel. Hoppas hon kommer igång nu! Första egentränade för min del som kommer till start tror jag :)

Revie skulle kastreras idag och gick inte som det var tänkt. Han reagerade på bedövningen med en allergisk chock efteråt så han fick stanna i Norrköping tills imorgon. Men sist för 2 veckor sedan var han på banan och sprang med Prillan och han har aldrig gått såbra innan! Fula ankungen börjar bli en svan! (Eller, åsnan som börjar bli häst kanske man ska uttrycka det istället?) Kusken var riktigt positiv förvånad och jag kunde knäppa alla lite på näsan eftersom jag verkligen är den enda som tror på den "lilla" kraken.

Annat är att jag kommer gå denhär licenstagningen nu och äntligen stå som egen tränare till lusbollarna! Bjuder på en liten bild på Prillis från förra provloppet 1 mars där stora Älgen sticker iväg direkt från start och var också den som vann provloppet :) *stolt-tränare-om-ni-inte-redan-har-förstått-det* Hoppas hon går ännu bättre på lördag! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran också så ni ska få se hur mycket som har hänt på dryga månaden!


Nej, nu ska jag gå och läsa, fortsätta på nya teckningen och måla naglarna. Vet inte om jag bara ska fylla i och fortsätta på "rosa-grön-temat" som jag tycker är dööcoolt, eller om det blir något annat. Eller (vilket det kommer bli) att de får vara orörda eftersom jag igentligen inte bryr mig ett smack, bara är en sådan otroligt rastlös person.

Händer på fredag då? Var inte pigg på något förut, men nu börjar jag känna mig i form igen :)
Jag säger Davidssons till alla, men vart kommer folk att bära av sedan då?




Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Va länge sen det var! Allt är bara bra! Själv så? Skulle vara kul att träffas någon gång. Men vi kanske träffar på varandra ute någon gång eller så! Kramar Frida

2008-04-11 @ 16:32:37
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: MADDE

Jättelänge sedan verkligen! Allt bra här med.
Kanske springer på varandra ute någon kväll :)

2008-04-12 @ 23:18:50
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0