Dagens I-landsproblem; Hur cykla bakhjul?

Lina och jag har gjort ett val. Vem som kan lära sig att cykla på bakhjulet först. Ser så himla lätt ut, och när alla förklarar verkar det ju inte svårt heller. "Lätt växel, ryck till och trampa på".
Visst, när jag försöker rycka upp den så studdsar den upp max en dm, landar med styret snett och jag seglar vidare fram över styret. Ja, visst. Superlätt var det.. Men verkade inte gå så lätt för Lina heller så hoppas jag fortfarande har chans att vinna! Vägrar förlora. Värsta är ju bara att man skulle cykla mellan två lyckstolpar utanför skolan - döölångt!

Annars så har jag och bror kört cross och fyrhjuling idag. Jag hade fyrhjulingen, tror inte att han vågar släppa iväg mig på crossen. Skulle dö av att den är så tung och stark och jag inte har respekt för något. Men knölade runt i skogen och är helt slut i mina armar nu för att styra runt det där åbäket. Ont i knät också för ett träd som stog lite olämpligt. Har några kort som kommer upp senare.



Fredagsförmiddagsuppdatering
- långt ord

Igår så kunde jag verkligen inte sova. Klockan var 3 innan jag hade läst ut boken som jag fastnade i, så blev 3 timmars somn innan det var dags att gå upp igen. Men jag känner mig superpigg idag i alla fall. Hållt på med att göra en kruka på estetiskan och gick ganska bra. Nu har jag slutat, men Lina och jag sitter och pluggar och ska träna efter lunchen. Sedan plugga lite igen, åka och köpa godis, hem och rida tottisarna och sedan plugga massage en sådan här trevlig fredagskväll.

Får se hur det kommer bli med den där ridturen, jag är helt öm i kroppen fortfarande sedan igår och Lina har också slitit och tränat hårt på cykeln :) Haha, vi kommer dö på denhär kuppen!

Har hitta massor av historier om Stenen som jag ska dra på lördag. Fan vad jag är laddad! hoppas bara att Johanna blir bra så vi kan ha det. Kommer bli en tuff helg, och kommer vara död på söndag när jag ska vara i Gusum klockan 10 på morgonen. Tar säkert en timma att åka från buschen därute och kommer bli sent på lördagen. Jobbigt värre, hoppas bara att det inte blir så mycket på söndagen när det är sista dagen på kursen.

Ni får gärna kommentera. Känns lite roligare att skriva om man vet att det läses av Eder.

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

Lycka till me cykeln ;P

2008-04-27 @ 14:51:17
URL: http://lindeborgskan.blogg.se
Postat av: Linda

Haha, du verkar hålla igång! Jag håller tummarna för dig och din cykel!

2008-04-28 @ 10:34:04
Postat av: MADDE

Haha, gäller att hålla igång! Ska fan klara av det!

2008-04-29 @ 22:20:10
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Linda

hur går det med cyklandet?^^

2008-05-05 @ 16:25:56
Postat av: MADDE

Haha, bajsdåligt!

2008-05-05 @ 16:52:11
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0