A Beautiful Lie

Tråkigt att inga har kommenterat mitt tidigare inlägg.
Folk kanske inte är vana att det börjar skrivas lite oftare här :)

Igår var det nog som de flesta känner till Viks8:an. Jag var inte och kollade, hade fullt upp med stallet och pollisarna för vi skulle bort senare. Alf fyllde 50 år i slutet på veckan och han skulle firas! Alltid tyckt så mycjket om han, och gör fortfarande. Han har sett och upplevt så mycket och har enda sedan jag varit liten sett upp till honom. Han är en bra människa och hoppas han får en lång och lycklig framtid.

Var lite släktingar där också, överlag kan jag väl säga att jag intekände igen flera än Jonas, Alfs lika snälla och rara bror. Men efterhand började man komma underfund med vilka som var vilka och alla namnen man har i huvudet fick också en bild. Tycker det är så häftigt med denna släktsidan att alla är så pigga och hurtiga. Lilly, älsta av syskonparen måste vara över 80 och haltade runt med sin käpp, fast likväl var hon med på groggartagen. Jonas är väl nästälst och sedan Lise, men de var alla med på noterna! Tore, Lises man har jag alltid tickt sett lite otäck ut med sitt långa vita hår på den halvskalliga huvudet, men han har sett lika dan ut i 30 år! De är så hurtiga och kloka, släktens stålthet det syskonparena! Synd bara att farfar inte "tillhör" dem längre, något gammal gräl som gjort att han är helt avstött från resten.

Jag glömde kameran vilket jag är väldigt arg på mig själv över, vem vet när man träffar dessa nästa gång? På begravning? Usch så klantig jag var som glömde den!!

Jag skulle också vara fyllechaffis på kvällen (vet att jag inte har körkort). Fast blev inte så många resor, körde hem mig och Patrick och sedan ringde mamma under morgontimmarna, men jag tror nog att jag sa att jag inte orkade i min nyvakna dimmiga värld. Stackarna, har inte hört hur de kom hem än.

Jag hade också på mig något som jag köpte sist som jag faktista aldrig trodde jag skulle använda! Tog den lila polotunikan! Inte min färg men blev lite bra i alla fall tyckte jag. Till det hade jag svarta bommulsbyxor, svarta pumps och stora lila pärlöronhängen. Tyckte det blev uppklätt utan vara överdrivet. Fick många komplimanger om mitt hår, typ alla handlade om om det inte var löshår.. Men det är det inte, och efter nogranna undersökningar trodde de mig. Men hal blivit riktigt lånmgt sista tiden och vet inte om jag vill ha det såhär.. Ewonne som hade superlångt brunt lockigt hår (typ mitt drömhår) hade klippt sig kort och färgat svart. Var supersnyggt! Hon skulle klippa av det yttligare 10 cm också..

Men men, kommer bild på mig för att visa att jag kan ha på mig en lila polotunika ;)
Vem hade trott det?

<----Kollar nog upp lite, så dra bort några cm.

Snygga bilder mitt i natten på toaletten ;)





Idag ska Revie ut och jobba, tror jag sitter upp idag och rider lite backe. Sen ska Splejdy ut och dressyrträna, ska fota han för han är så fin med sin utrustning! Måste städa rummet också.. Blä för det!

Operation imorgon. Hmm.. Ja, kanske dröjjer lite på inläggen här nu då framöver.

Pi"sb@jszZ%%f#ck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

show some skin!

2007-09-30 @ 13:41:00
Postat av: Madde

Pervo!

2007-10-02 @ 08:58:18
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Linda

Maria och Göran var visst med va?
Asså du är ju så snabb att jag hinner med ungefär varannat inlägg, men det är kul att du har kommit igång!

2007-10-02 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0