30 seconds to mars..

Var här i sverige och spelade som förband till Linkin Park den 25. Madde upptäcker det samma kväll och sedan dess gratit nagra skurar. Far vänt tills nästa ar.. För övrigt sa funkar inte bokstaven med prick över A pa datorn längre, sa ni far gissa er fram lite. Skulle komma en längre intervju med hela bandet pa söndasens morgonprogram pa tv4 som är mellan ca. 9.00-11.30 och jag väntade och väntade. Kom typ som sista repotage i nagra minuter - och självklart ringer Linda da och nagra dyrbara sekunder försvinner. Är sa  jävla pissförbannad u att jag  funderar pa om man skulle aka till tyskland eller nagot för att se demi ar.. <3

Förstar att ingen är sa intresserad av denna grupp sa avslutar där nu om dem. Tyvärr.. 

Annie och Linda var här i helgen! Riktigt roligt och vi var ute pa en tur och hästarna visade sina bästa sidor (?) Robin i alla fall ;) Gentleman som man kan lita pa! Splejdy tog nagra rejäla bockturer i galoppen, men gick bra sedan. Dok avstod jag att ta galopp över gärdet, vi tog vägen istället medan de andra buspollarna tog sig en ruch! Men sedan sa var vi back-in-game!

Haft massageprov idag som sket sig helt, men blev godkänd i alla fall. Var pa hela benen (vad, lar fram(baksida, in/utsida och säte), magen, nacke, arm + latinska glosorna. När han pratade med en sâ sa han att han visste att jag kund detta och da kände man sig hemskare när han lät sa besviken.. Men jag överlevde ett G och han gör nog detsamma, är ju ett ar kvar i kursen.

Överlevnadskurs i morgon da vi ska ut i skogen, men nu inte sova över längre. Vet inte om jag ska följa med de som ska sova över i alla fall och slippa onsdagen, eller komma till skolan pa onsdagen. Är jobbiga ämnen; matte, svenska x2, idrott, smaföretagande - men samtidigt viktiga. Matte - ska ha ett sista prov innan sommarlovet, massor i svenskan och idrott viktig, prov smaföretagande. BESLUTSANGEST! Vädret (läses. humöret) fâr (läses. kommer) avgöra. Nu sa ska jag - PLUGGA, överaskande nog X( och sedan lägga mig tidigt. Först ta en varm kopp o'boy da jag har fatt sa ont i halsen.

image20

En av deras gamla bilder da, men älskar denna grupp!!

"Break me downBury me, bury meI am finished with youLook in my eyesYou're killing me, killing meAll I wanted was you"

                                                                                   -
The kill, 30 seconds to mars

Kommentarer
Postat av: Linda

Emilie var där..=) Tack för helgen, det var superkul!
Synd att det inte funkade på provet, bättre lycka nästa gång!

2007-05-29 @ 12:02:02
Postat av: Madde

AHHHHHH!!!! VAR HON DÄR?!!!!!!

2007-05-30 @ 09:04:16
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Kennie

Fan vi skulle ha åkt i fatt dom till tyskland! Tar dom nästa år.

2007-06-08 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0