BubbleGum

Kan det passa min blogg? Knappast, men får bli det nu ett tag i alla fall så det blir lite förnyelse. Lite "bubblegum" är jag nog i alla fall :)

För övrigt har jag hittat DEN bomlösa sadeln nu. Är den nedanför som ny kostar 6.500 kr, medans jag nu har fixat till mig en ny för halva priser, köpt hos försäljaren av sadlarna - alltså inget begagnat eller så :D Jag är verkligen en bra förhandlare! Ska nog bli affärskvinna tror jag! Har också hitta köpare till min älskade dressyrsadel som jag prutade sådant på när jag köpte den, att jag nu får dubbelt upp vad jag själv gav! Så på mina sadelaffärer kommer jag tjäna massa pengar, och dessutom få en bomlös dressyrsadel utan kostnad när bomsadeln är såld!

image34

Kommentarer
Postat av: lindeborgskan

haha good job Madde ;P

2007-06-27 @ 22:35:00
Postat av: Madde

Thanks :)

2007-06-27 @ 23:12:25
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0