Beautiful Lie

Orka skriva, känn pressen.

Trött, trött, trött - ganska sleiiiten. Fullt upp i helgen med no time for me. Patrick kör debutant i morgon i folkrace, tror jag ska med (verkar som det) + att jag har stallet och ska ta 4 hästar. Söndag ska Chayenne tävla = madde är stallslav. Är negativ idag och kokar inombords, längtar att ta ut det pa speciell person. Hade lediga idag i skolan, fast jg vart där och skrivit 2 prov. Haft världens panikdisskuession med Emma om träningsläran. Hon sa att jag hade huvud värre än hon nagonsin sett att läsa in och fa saker att fastna "dina provn är som att läsa direkt ut ur boken". I alla fall sa missade jag ju över halva 1:an da det var mestadelen av den praktiska, och ville jag ha MVG sa ska jag halla nagra lektioner med nästa ar ettor, alltid sa jag - allt för DET ;) Beroende?

Skrivit världens furderingsgrej om mig själv idag, fast vet inte om jag star för den och lever upp till det. Ska läsa den igen, sedan kanske den läggs upp här. Varit sa förbannad idag ocksa, ni vet man bara vaknar och känns som man ska sla ner nagon närsom. Cyklade i världens fart till badet (8 km dit och hem) simmade ganska länge, var varmt och skönt; 23 c och sedan hem, sprang sedan 5 km och trodde att jag skulle jobba bort ilskan, men är bara värre. Ska ga och lägga mig tror jag, fast kommer inte bli sa enda. Far lyssna pa nagra latar fran mina älskade sa blir det nog bättre <3 Dagens citat fran lat fran dom;

"Everyone who's lookin' at me
I'm running around in circles, angry
Acquired desperation's building high
I've got to remember this is just a game
 So beautiful, beautiful, it's a beautiful (lie)
So beautiful, beautiful, it's a beautiful (lie)
So beautiful, beautiful, it's a beautiful (lie)

So beautiful, beautiful (lie)
 
It's a beautiful lieIt's a perfect denial
Such a beautiful lie to believe in
So beautiful, beautiful

That makes me"


Kommentarer
Postat av: Kennie

Förlåt. Har inte funnits där, slå mig hårt.

2007-06-08 @ 23:06:27
Postat av: Kennie

Varför ser jag inte mina kommentarer-?

2007-06-08 @ 23:10:34
Postat av: Kennie

Oj nu kom dom. Du får radera :) puss

2007-06-08 @ 23:11:23
Postat av: Madde

You help me from drown <3 Ska ej sla dig :)Eller radera dina kommentarer

2007-06-10 @ 22:31:43
URL: http://lookahead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0