A perfect World

Jag älskar ju filmer som är riktigt djupa och innehåller allt - med ett sorgligt slut. Få filmer lever upp till det som jag vill se för att den ska vara minnesvärd. "Armageddom" är en av få filmerna som jag sett som satt sig i hjärtat. Det är typ den endå - älskar slutet :,(

Men jag kom ihåg en film jag såg när jag var lien. Riktigt liten. Minns lite av handlingen, men speciellt hur fin den var. Jag har aldrig sett den eller hittat den förut och då visste man ju inget om skådespelare. Har letat efter denna film  i så många år och nu, och så -  "A perfect world"!! Håller på och laddar ner den nu, och hoppas verkligen att det är den jag tror! Slår fina Armageddon med hästlängder.

90-talets filmer - de är film. 2 i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag få gå och skriva hej! i bloggar om jag vill!

2007-05-01 @ 17:15:10
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: Madde

Nödvändigt. Mest irriterande jag vet är nog fjortisar som tror dom är något och dumma kommentarer.

2007-05-02 @ 19:17:46
URL: http://lookahead.blogg.se
Postat av: Frida

Armageddon är väl underbar?! Alltså jag har aldrig gråtit så mycket till en film! Den är sjukt bra, och egentligen hatar jag scioncefiction (eller hur det stavas)!
Hoppas allt är bra emd dig! Kramar!

2007-05-07 @ 20:52:12
Postat av: Frida

Armageddon är väl underbar?! Alltså jag har aldrig gråtit så mycket till en film! Den är sjukt bra, och egentligen hatar jag scioncefiction (eller hur det stavas)!
Hoppas allt är bra emd dig! Kramar!

2007-05-07 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0