Wow, nytt inlägg inom 2 dagar!

Och inga kommentarer på dom andra inläggen. Men va fan, jag bryr mig inte.

I morgon kommer jag ringa och ta en av lägenheterna som jag kollade på i helgen. Blir en liten 3:a i Sörping. Helt i mina färger och jag gillar den skarpt. Sen så är jag typ dörädd att det kommer bli att jag jobbar och kommer hem till min ensama och tysta lägenhet. Men så får det inte bli. Den 1/4 står den ledig, men eftersom den står tom redan nu så blir det väl flytt direkt. Spännande! Coolt!

Imorgon så ska jag få zoonterapi, när man trycker på olika punkter på fötterna och sen lite kiropraktik på det. Känns behövligt säger ryggen efter 2 dagar med MASSOR av skoningar. Jag är ju fan halvt hovslagare nu känns det som. På tal om jobb så var en av mina passhästar med i tidningen idag; oslipad diamant eller var det stod. Sveriges nya stjärna? Vem vet.

Sen så hoppas jag att det blir äventyr på söndag?! Klättra, hoppa och bli 7 år igen med sånna som man kan var 7 år med. Hoppa verkligen att det blir av! Sen nästa helg så fyller ju Lina år så då hoppas jag att det blir lite kuligt också. Och däremellan så ska jag flytta in i ett eget krypin! SJUKT KUL! Ni måste ofta komma förbi så att jag inte behöver sitta ensam och tråka. Skaffa hund?

Idag så såg jag på ett gammalt House-avsnitt. Jag tyckte det var ganska bra förut, men nu så har det liksom bara blivit segt och tråkigare. I alla fall så stoppade han in en kniv i ett elutag för att få uppleva detta som sägs vara så underbart, att se livet passera och allt bara ska vara så bra när man är mitt emallan levande och död. Han dog inte, det är ju bara en serie så jag antar att man faktist inte offrar människor på riktigt. Men jag blev nyfiken. Jag vill testa det om jag visste att man kommer ramla över till livet igen när man står där på kanten. En sådan där impulstanke.

Jag vet inte om folk brukar ha imulstankar. Jag får dom ofta "vad händer om jag styr rakt in i mitträcket i 120 km/h", "om jag kör på en människa", "om jag släpper tömmarna i en intervall", om jag gör si och så - vad händer då". Gick ju en reklam om det på TV förut, om typ ett slags VISA-kort eller nått. Att vi tänker saker men att vi alltid kontrollerar oss själva. Vad skulle hända om vi släppte den kontrollen? Hur ont skulle det göra? Som ibland brukar jag önska att jag typ skulle bryta något när jag har en jobbit jobbardag. Tänk vad skönt att bara få slappa och bli ompysslad i någon månad. Mysigt.
På tal om det är det snart semester.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2009-03-11 @ 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0