I don't know anymore, what it's for

Vilken helg! Jag är glad och har den här mjuka varma "nöjd-känslan" innuti mig. Det känns jäkligt bra! Bättre än på länge även att det nog inte är direkt något som har ändrats. I fredags blev det inflyttningsfest - tack till Er, ni är så jävla bra! Lördagen sedan så blev det gala med jobbet. En positiv överraskig, trodde att det skulle bli en stillsam middag och sedan några som buggade eller något. Men herregud, värsta draget! Och om folk drack sig upp över öronen, haha. Himla kul i alla fall. Något som jag längtar jävligt mycket till när det är dags för det nästa år! Då ska jag inte vara den som kör heller och komma hem klockan halv 5 på morgonen..

Söndagen sedan blev det en riktigt lång sovmorgon och en tripp till Lina. En sak som vi helt klart kom fram till är att killar bara är så sjukt dumma i huvudet ibland. Jag trodde att jag hade läkt och renat min själ, men det ligger kvar där under när man väl skrapade på ytan. Men,spela roll. Intalar man sig själv bara tillräckligt mycket saker under en tillräckligt lång tid så blir det slutligen så oftast.

Annat som har hänt är att jag kommer få en ny passhäst på jobbet. En riktigt fin tävlingshäst somjag hoppas att man kommer få komma ut och synas lite med! Kanske satts på att bli nominerad till galan nästa år kanske? Nja, så höga tankar får man inte ha, men hoppas kan man ju alltid göra.



Så många planer detta år, så mycket som kommer hända.
4 månader kvar,
(sen så åker jag!
)

Kommentarer
Postat av: Jim

Tack till dig för helgen. 4 månader kommer kännas som två veckor så snart står vi där.

2009-01-13 @ 20:34:27
Postat av: MADDE

:)det får inte dröjj så länge mellan gångerna! jag hoppas det! längtar så jag spricker, mitt liv har varit alltför tråkigt alltför länge så lite andra äventyr känns välbehövligt!

2009-01-15 @ 20:02:22
Postat av: amanda

nöffnöff

2009-01-21 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0