Tack och hej för mig sålänge!

And you, you knew the hands of the devil,
and you, kept us awake with wolf teeths.
Sharing different heartbeats,
in one night
.

Jag tillhör nog just nu den där delen av sveriges befolknings som lever utan ett hem. Pendlar mellan olika människor; (tack till er!) och jobbet. Min far och jag går som sagt inte bra ihop och sedan förra veckan så har det varit såhär. Kort sagt; mitt liv suger ganska mycket just nu. Men troligen kommer jag flyttain i lägenheten på jobbet tills något bättre hittas.
Shit. Mycket drama. Bloggen kan nog ses som nedlagd sålänge. Sällan som jag har tid eller möjlighet till att komma in på någon dator. Måste höra om det finns så man kan ha TV och dator i den där lägenheten. Har ni inget att göra så slå en signal eller knappa ett sms eller något. Jag kommer dö bort helt från mänsklig social kontakt nu känns det som.

Good Bye!

Kommentarer
Postat av: Mandie

Dah hänger du inte med eller? jupp de va ju planen redan från början att mary o ja skulle flytta ihop. fast ja har väl inte riktigt flyttat in än. eller jo typ.

2009-02-08 @ 16:38:49
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: mandie mupp

Jo men absolut! Annars är du alltid välkommen! Mary dumpar ju mig ensam där på helgerna så då får du gärna komma och osäkra stan med mig.

2009-02-11 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0