I´m going back to the start

Igår så kom Linis hit, och som två stycken ickearbetande människor slöade vi bort en dag tillsammans istället för att göra det var försig i våran ensamhet. Det blev prat, den berömda kladdkakan med tillhörande onyttigheter och sedan framåt eftermiddagen pallade vi oss ner till stallet för att göra lite av den väldigt nyttiga lunchen. En mysig ridtur i fina höstvädret i några timmar fram tills kvällningen innan det åter igen blev att äta och kika lite på TV:n innan Lina farde hem och lämnade en hjärtkrossad Trojja bakom sig. Haha, Lina har väldigt magiska händer som Tjojjsan blev lite smått förälskad i ;D

Planer på att fiska kräfter kom upp på tapeten och sedan samla ihop lite människor och bara umgås och ha skoj en kväll. Skulle vara väldigt kul och det ska det forskas vidare lite djupare i. Vattendagen blev ju aldrig av eftersom båten gick sönder, så får väl bli något annat som får ersätta det. Något likande spökkväll fast troligen utan spöken ligger planen på.

I morgon så ska jag åka upp till Skara.. Det kommer nog ta hela dagen så trotts att jag har varit sugen på en utgång hur länge som helst så får det vänta yttligare. Nästa vecka vill jag verkligen, har inte vart lika skoj dom sista gångerna men hoppas på det nu när det var hur länge som helst sedan.

Sen så blir det jobb i helgen, ska bli skönt tror jag. Har varit och handlat nu precis för att fixa maten som ska med. När påsen är helt full med frukt, grönsaker, veggimat, juicen som jag velat ha och alla andra tillhörande saker så känner man sig nyttig. Mina helger kommer bli rensningshelger nu; nyttig mat, massa bra joggingsvägar, bad och slappa med bok och musik. Perfekt. Behövs efter domhär veckorna sedan hemresan från Bulgarien. Sen så kommer man ju att jobba också, men det blir nog bra det också.

Kommentarer
Postat av: amanda

ska du jobba varje helg nu alltså? ska vi andra bara ligga och dö här i våran ensamhet :( du får ta mer ledigt, pengar har inget värde.

2008-09-26 @ 07:39:44
Postat av: Louise

Visst är det! :)



Jo, jag kommer ju att komma hem någon mer gång ju. Jaså? Va roligt!

Det skulle vara jätteskoj att få träffa er igen! Long time no see liksom!

Hör av er om detta! Låter ju jätteskoj! :)

2008-09-26 @ 17:10:17
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Astronauten



Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-26 @ 17:15:05
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0