Meet me in the middle

Är din insida mera mjuk än hård, eller är den mera hård än mjuk?

Frågan fick mig att stanna upp. Jag vet inte. Jag tror jag är ytligt mjuk, sedan mjuk innerst inne. Men däremellan ett hårt skyddande lager som skyddar känsliga delar och hemligheter. Eller är jag kanske mera hård än mjuk? Jag vet inte, men så vill jag inte vara. Denna fråga gav mig en riktig tankeställare, men är jag sådan som jag vill vara? Det har ju alltid varit så som det ska vara. Eller nej, det har det inte heller. Men det blev tvunget att bli så.
Människor missbrukar förtroenden.

Fuck.
Nu kommer jag älta sönder detta. Lika bra att sluta skriva.



I morse bar det av till Mantorp såklart, är ju torsdag idag. För att inte tråka ut ointresserade så har jag skaffat en bloggavstickare om hästarna; "Den andra delen".

Hemkommen nu i alla fall. Köpte en pringles på macken när bilen skulle ha lite energi. Jag tror verkligen att pringles är det absolut godaste som finns. Den klart bäst uppfinningen som finns tills den dagen bot mot cancer hittas. Eller inte riktigt så, men jag tror allvarligt att jag skulle kunna leva på det och några vitamintabletter. Jag äter verkligen så himla mycket skit just nu, vem orkar ställa sig 1 h och laga mat till sig själv?! Popcorn-lunchar och kladdkaksmiddagar funkar helt OK tycker jag.

Annat som har hänt är att jag har pratat med Sandvik och jag ska jobba 2 ev 3 helger framöver nu. Därför är jag sugen på att göra något rikigtriktigt kul denna sista lediga helgen innan allt drar igång. Får se, samtidigt känns det just nu som jag skulle kunna lägga mig och sova tills måndag. Fast, så känns det nog bara för tillfället.


"Are you born crazy? Stay crazy.
There's no point in taking chances."

Kommentarer
Postat av: wallentinaa

jaa verkligen! :)



jo allting är bra, själv då :)

2008-09-18 @ 19:45:35
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: amanda

mjuk som en gammal vattnig gräddklick =)

2008-09-18 @ 20:12:29
Postat av: Frida

haha nae! det ska du ju inte haa.. jag tycker ju bara det är kul.. Hur var det i Sunny beach+ Hade du det nice? är du bruuuun?

2008-09-18 @ 21:59:21
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: tove

hahaha jag popcorn-lunchar också! det är jätteskönt! allt gick bra nere i värmen? lite förlängning på sommaren :P

2008-09-18 @ 22:50:26
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: Robin

Hehe d va jätte gott :P bara att komma så kan du få smaka lite haha (a)

2008-09-18 @ 23:27:51
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: Louise

Va bra! :D



Nä, jobbar på ett lager och packar pallar. Ganska tråkigt och tidiga morgonar (5.30!)

2008-09-19 @ 00:38:21
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0