Jag vill ha Pringles Orginal. NU!

Dom senaste dagarna har jag varit inne här, börjat skriva men snart suddat ut det och loggat ut. Jag har lyssnat på musik för att lägga in ett youtube-klipp istället för att skriva, men musiken klingar inte bra i mina öron längre. Så jag har nobbat bloggen helt enkelt.

Förkylningen börjar lägga sig nu men dagarna efter hemkomsten har varit lugna och mestadels tillbringas sovandes i sängen eller djupt inne i en bok. I lördags kom Amanda och Öjje förbi i deras nya pärla, volvo combi 240. Riktigt coolt skrot till bil och nu är det bara hunden och ungen som fattas ;) Det blev en tur bort på grusvägen där Öjje levde rövare innan vi kom fram hela och levande till sjön där det laddades för grillning, prat och skratt. Hög mysfaktor, och med full vinterklädsel och elden så var inte kylan några problems. Faktist tror jag hösten är min favoritårstid.

Igår så var jag ute med Revie en sväng och han kändes jättestark och smidig. Känslan av att sitta bakom över ett halvt tons muskelpaket är obeskrivligt, men dom som inte har gjort det har verkligen missat något. På torsdag blir det en tur upp till banan för att springa ett till provlopp för hans del så får vi se hur det går. Sen blir det kval i slutet på månaden.

Jag är något sådant otroligt sugen på Pringles. Överväger om jag ska fritera lite potatis med massor av salt och lite majonäs.
Bara för att det är måndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

majonäs på potatis?

2008-09-15 @ 11:57:28
Postat av: MADDE

YES - it´s jummi

2008-09-16 @ 10:39:53
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaha, det ska du ju inte få! :D

Allt bra med dig?



Tack! :D

2008-09-16 @ 14:58:08
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0