I don´t get it?!

Jag fattar verkligen inte.



Ehh, va fan. Skippar det där med att gå i ide. Bara för att man försöker gömma sig så försvinner man inte utan är kvar fast bara gömd. Radikalare saker måste till, men det står framtiden för.

Jag saknar Mr Fish. Undrar fortfarande vem det var. Jag vill ha en ny bloggmaskot. Typ Björnen Börje, Pingvinen Peggy, en uppdaterad Mr Fish eller vad som. Något kuligt bara. Kan inte någon ta på sig den rollen? Det skulle göra mig glad, och det skulle göra Dig glad. Det håller oss i alla fall lite mera sysselsatta och någonting händer :)

Skrev precis om våran speciella granne och hur jag la världens bästa kommentar för att knäppa henne på näsan idag. Tyvärr vart historien alldeles för lång och så intrasslad att jag insåg att inte många skulle ta sig tiden att läsa den, och dom tappra som gjorde det skulle nog knappt förstå poängen. Så ni får nöja er med en redogörelse om något som ni inte fick läsa. Det viktiga var att jag var väldigt klyftig och snabb i käften. Ville bara berätta det.

I bland blir jag så trött på skrift. Som nu. Nu är jag bara arg på skrivna ord som nästan alltid bara väcker mer frågetecken än vad de ger svar. Och det är ju svar som jag vill ha så kombinationen blir inte bra. Msn-skrivningar är bättre, för där är som att prata i skrift och man kan fråga direkt. Fast bäst är att prata, men samtidigt kan man inte vara lika klyftig i prat som i skrift, samtidigt som man inte lägger märke till allt. Det är på både gott och ont, men man slipper sitta och överanalysera allt även om det bara är några skriva ord eller ord som inte har blivit skrivna.
Okej, svammel. Snacka om att inte ha något vettigt att komma med.
Gå och lägg dig.



YES, översatta Prison Break har nu äntligen kommit ut.
Min söndagsnatt blev precis räddad!

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha ojdå då kanske d kan va skönt att komma ut o springa ;)

2008-09-22 @ 00:59:11
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: Frida

jadu, jag mste hitta nått nu men det är så himla komplicerat tycker jag.. jag väntar ju på folk som jag ska bo med osv. svårt at förklara.. :D jag får höra av mig när jag väl hitta en! :D

2008-09-22 @ 19:15:14
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: amanda

öjje har också fixat ner de 4 första avsniten =) synd bara att man kollar på alla direkt så får man ändå sitta och vänta.

2008-09-26 @ 07:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0