Snart hemma igen!

Kanske later konstigt, men ska bli javligt skont sager jag. Bara nagra timmar kvar sa aker vi tillbaka till harliga, regniga, arbetande Sverige. Jag tycker absolut inte att det har varit trakigt eller jobbigt pa nagot satt. Bara allmant trott nu och degig. Igar hade jag ocksa valdens 19 arskris. Natten tillbringades tjutandes pa altan i en timme eller tva over hur misslyckat mitt liv ser ut.

Just nu ar klockan lite over 12 har. Solen star hogt och det ar valdigt varmt. Igar var en molnig dag, den forsta och sista. Regnet som skulle komma tog val en omvag vilket kanns tacksamt. Sa sitter har i bikini och sandiga fotter och ska snart ivag att ata. Mumsigt. Kommer hem kl 4 imorgon bitti om allt gar som det ska. Pa hitvagen blev vi ju 5 timmar forsenat, men det gick det med. Sedan ar det ju en torsdag da och ska upp klockan 5 for att aka till Mantorp - vilket kanns sa himla skoj, skont och lockande. Nej, blekisar. Ska pa med lite olja och steka pa lite till nu. Hade bast och ni ar saknade!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du haft de bra. 19-årskrisen känner jag igen mig i, ta de lugnt, ditt liv är inte misslyckat! Du är ju bara 19! Hur många 19-åringar har åstadkommit lika mycket eller samma saker som du?

2008-09-10 @ 19:16:26
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Louise

Va roligt! :D

Jag har precis komit hem från turkiet nu! :D

2008-09-10 @ 19:47:34
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: amanda

har svårt att se mig dig ligga och slappa i en vecka utan att få myror i benen! men vet du vad vi har gjort?! vart på långresa och köpt fyndbilen en volvo 240 ascool :)

2008-09-12 @ 08:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0