Oldtimes, the best time?

Så mycket som jag saknar. Läst igenom bloggen nu. Det som hände just då och som speglar sig i inläggen, kommentarer och allt. Saknar det gamla, då det var lätt. Fast egentligen har inget förändras, bara omgivningen och allt runt omkring. Eller kanske jag? Kanske en del av allt, eller en del av inget. Bara idéer och fantasier.

Idag blev en stressad och väldigt rörig dag. Hade lite brått upp till stan och tänkte mest på att komma iväg så fort som möjligt. Irrade runt och tillslut när jag väl skulle iväg så hittade jag inte bilnyckeln. Fick fram reserven och kom sen iväg med huvudet konstant snurrande då det kändes som jag glömt något. Men åkte vidare, mötte upp mam och for sedan till stan. Skulle åka och växla pengar och upptäcker då att jag glömt kuvertet med pengarna i hemma, tur så kunde mam lägga ut. Resfebern blev sedan värre så blev inte av att jag stannade kvar hos Mymlish. Åkte istället hem för att lägga mig och panodila mig till sömns.

Kommer hem där en irriterad far väntar och berättar att han hade kommit hem från jobbet och hittat hunden ute i linan, mina bilnycklar i ena dörren (kom då på att jag gick ut den vägen först med kom på att jag glömde mobilen, så gick in och låste upp med nyckeln och lämnade den kvar i låset eftersom jag snart skulle komma igen.) Men sedan väl inne så hittade jag ju inte nyckeln, tog reserven och gick då andra vägen där jag sedan glömde låsa den dörren. Stackars Trojja som fick sitta flera timmar där ute.. Jag är som sagt väldigt tankespridd just nu, haha.
Sjukt skevt är jag.


Skriver med Johanna nu. Gamla goda tider :) Funderingar på en spökkväll i repris är något är uppe på tråden just nu. Inte för att den förra blev speciellt kuslig, men skoj vart det ju i alla fall. Jag hade döskoj och när jag tänker på den roligaste helgen så ploppar den direkt upp. Vet inte varför, jag hade bara skoj helt enkelt. Bilfärden där man blev halvt ihjälslagen, vandring med facklor, spel och en helgalen och sjukt rolig Bowbow, haha. Gudars..





Nytt på bloggen är att en ny kategori har tillkommit. "some good music" eller vad den nu heter. Klicka er förbi där om ni vill ha some good stuff att lyssna på, rakt över där på vänsterspalten :)

Kommentarer
Postat av: Elin

stackars hund ;P

2008-09-02 @ 08:19:17
URL: http://elin.blog.se
Postat av: Frida

Det mesta ær jættekul och jættespænnande! så det væger upp det mindre bra. Och just nu under min frivecka ær det ju toppen!!!!

2008-09-02 @ 13:45:09
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0