I will find my own way

Ett helt inlägg suddade jag nu ut. Är inte guld, vill inte vara guld så varför ska jag då bete mig som guld? Precis, det ska jag inte. I går så satt jag här hemma och hade tråkigt när jag fick ett samtal där en person undrade om jag hade moppen kvar. Risig och sönderplockad står den i garaget och ser ut som ett experiment, men visst är den kvar. Strax efter så kom Öjje åkandes på Amandas brors moppe och jag kastade mig på min gamla racer. Sen så åkte vi hem till Amandas morföräldrars sommarstuga. Där väntade Amanda, Jim och alla andra gamla godingar och några nya. Blev grillning, massa spel och tävlingar ute i skogen. Jag kände mig hemma på ett förbipasserande sätt. Ställen och tider som är roligt att ramla tillbaka på, men som ändå är en passerad epok. Men jag hade så roligt; spontana, lättsamma och naturliga, har saknat dom. Likaså moppeturerna :)

Nej, nu ska jag ta tag i saker och ting. Ska upp till stan och växla pengar sedan ramla förbi en stund hos Mymlish och få ur mig lite av denna växande skräck/förtjusningsblandade klump som växer inombords. Kommer ett musik klipp i alla fall. Vet att den har varit med här flera gånger i bloggen under åren, men den har rullat konstant idag på morgonen för att lugna ner mina stressade nerver. Så den kommer igen, och den är fortfarande lika perfekt.



I know I would apologize if I could see your eyes
cause when you showed me myself I became someone else
But I was caught in between all you wish for and all you need
....
If I find my own way
How much will I find

You

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej, ska titta närmare på det. :)

Nä, inte än. Får veta det lite senare på eftermiddagen. Tror det blir turkiet. :D

2008-09-01 @ 13:08:27
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Amanda

Idag är jag bara diskussionssugen: När man uppnåt allt har man ju inget att sträva efter, och lycka måste väl ändå vara att ha något att sträva efter och kunna uppnå, höst upp på behovspyramiden borde vara ett bottenlöst hål som leder till oändlig olycka... Eller?

2008-09-01 @ 14:48:30
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Louise

Joo tyckte jag också. Men dom hada inga hotell i Blgarien när vi kolla. :(

Jaså?

Jag boka precis pengar som jag ska hämta imorgon! :)

2008-09-01 @ 18:08:33
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: öjje

kul igår måste reprisas när du kommer hem. vi släpper dig inte igen. nu slappar jag vid datorn läser högt för amanda som står och lagar mat åt sin man :) så som det ska vara hehe

2008-09-01 @ 18:33:52
Postat av: MADDE

Haha, fy fan! Du kommer bli en tjock mansgris ju! Bra, släpp mig inte för jag vill inte lämna er!

Tack för att ni finns och är så som ni är :)

2008-09-01 @ 19:38:39
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0