Wondering what went wrong

Nu sitter jag här hemma efter en minst sagt händelserik hemfärd. Intill soffan står spisen som vanligt, men nu med en halvfull vedkorg intill och den rökiga värmen ligger kvar från dom sista glödande kolen. I kylskåpet var grönsakerna lite halvgamla men gurkan lika finfin som alltid även om den var lite skrynklig. Skorna stog alla på skostället och vad jag kan se så ligger det inga tröjer här och där på en stolsrygg eller bänk. Helt enkelt så har Knappekulla blivit lite avvänjd från mig samtidigt som hösten har kommit på riktigt och slagit sig in.

Skönt för höst, skönt för att vara hemma.

Skönt att komma igång igen!



HH långkalsonger, joggingbyxor, dubbla tjocka långarmade, raggsockar, mössa och halsduk. Jag fryser så att tänderna nästan skakar. Eldade lite på fm, men det är inget som man orkar hålla igång med. Mera kläder, fler filtar funkar bättre då är min lat-melodi. Snoken rinner, huvudet har ett konstant svagt dunkande och musklerna värker av kylan.
Jag kommer bli sjuk nu, garanterat!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, vi hade det jättebra! :)

Ni då? Tell me!

2008-09-11 @ 19:36:47
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Anonym

"HH långkalsonger, joggingbyxor, dubbla tjocka långarmade, raggsockar, mössa och halsduk" oj det är min vinterklädsel

2008-09-15 @ 10:46:19
Postat av: MADDE

Vadå, är inte vintern här än :O

2008-09-16 @ 10:40:32
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0