I got a rabbit in my hat, If you wanna come and see

Jag kommer sakna massor av er, men hoppas och tror att det kommer bli så roligt :) Första passtämpeln - världen här kommer jag!
Ändå har jag sådan här oroskänsla, som om det kommer att hända något. Om något skulle hända så tänker jag på allt som kommer förbli osagt, så mycket som har varit så onödigt. Tänk om planet störtar? Är man inte ovanför vatten så har man ju inte en chans att överleva. Är ju inte precis så att flygplanen är utrustade men varsin fallskärm vad jag har förstått. Bara sitta där och vänta, kanske hinna ringa ett telefonsamtal eller två. Vem ringer man och vad säger man?

"Nej, nej, possitivt tänkande nu!"
Kommer bli hur roligt som helst! :)



Detta är riktig "pappa-musik". Men tycker att låten är riktigt mysig, videon däremot.. Ehh, lyssna bara.



Soon I’ll slip and I’ll be gone
Trust none of what you hear
And less of what you see
This is what we’ll be


:) HEJ DÅ! ):

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja, du tar dig ut du med :D. jag har ju varit ute sen jag var 16 nu. 4 år på egna ben.. rangligt men ok. haha..



Joo, hat ær ju en kænsla och man bryr sig ju fortfarande som sagt. Men jag blir bara besviken på att vår vænskap inte fungerar så bra.. jag hatar honom inte.. hela tiden.. :P

2008-09-03 @ 09:48:05
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: Mary

Hej!! Hoppas ni har de bra på resan =) Är nog lite avis på er, här regnar de å är allmänt grått å tråkigt.. måste få höra en lååång utläggning om hur de va sen :D

2008-09-06 @ 20:13:53
URL: http://thewaythingsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0