We had a promise made

I förrgår hade jag 12 grader på mitt rum. Det var jävligt kallt då. Men med tights, raggsockar, stickad polotröja så gick det också. Men i natt fick jag dela säng med älskling igen :) Varmt och skönt, det var ju några dagar sedan nu.
Patrick har ju haft laan med kompisar i några dygn och kidnappat den bärbara datorn som är mitt rums värmekälla, tidsfördriv och den enda som inte har något emot att dela säng med mig. Suck. Mitt liv är tragiskt.

I natt har jag haft en redig drömnatt igen. Helt snurrat. Ser jag en film innan jag somnar så drömmer jag om något som relaterar till filmen, läser jag något så drömmer jag om något som kopplas ihop med det och i natt drömde jag om personen jag skrev med innan jag gick och la mig. Vårt gamla hus, skratt och slagsmål. Vaknade sedan tidigt i morse trots att jag hade tänkt haft sovmorgon. Men efter knappt 4 timmars lång natt var jag hur pigg som helst! Blev då en morgonsväng på Faran i tidig frostmorgon. Det var kyligt och fint - vintern är påväg!

Och när vintern är påväg är det snart dags för vinterbarnens födelsedag! Är inget kul att fylla år längre, men ändå så längtar jag lite. Har ju inte så mycket inplanerat att se fram emot så det får duga. Det var ju trotts allt ett år sedan sist, och en annan har ju inte turen att fylla år ena halvan av året och ha julafton nästa halva. Men vet ju inget annat så det gör ju inget. Paketvecka är ju också kul :) Fast paket fick man ju bara när man var mindre, men ändå. Principen är desamma.

Men sen fortsatte jag morgonen med att jag började baka bröd, lösa soduko, eldade och åt havregrynsgröt. Pensionärsvarning på det. Kraftig sådan också. Hamnade sedan här igen och ska jag väl börja städa rummet eftersom jag måste ta tag i det där med att massera grannen. Måste bara få in massagebänken först.. Sen är frågan hur man ska fördriva den här dagen. Ska ut i alla fall, fin dag så man kan ju inte bara ligga inne och förtvina.

Pratade med Johanna och Lina också, blir utgång på lördagen och jag måste komma på något att göra med klänningen. Sen får vi se, både torsdagen låter kul och även att göra något annat på fredag. Men som sagt, det får vi se. Sen så var det länge sedan det kom ett musik-klipp, och eftersom jag blev påmind om en av de ärligaste rösterna igår så delas det med här.
Lyssna och njut!



Kommentarer
Postat av: amanda

kan du inte visa klänningen för oss som inte ser dig på lördag

2008-10-29 @ 16:14:28
Postat av: MADDE

Kanske det, men i sånna fall efteråt för att inte avslöja den för dom andra :)

2008-10-29 @ 18:12:08
URL: http://lookahed.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack stumpan!

Ja, trippen var jättebra, förutom att någon hoppa över bord! :S



Jag skrev i ett inlägg om vad som hände, titta vättja! :)



2008-10-29 @ 21:23:38
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Frida

tack! ja jag är stolt.. :) den kunde ju ha tatuerats bättre men den är fin..

2008-10-29 @ 22:12:42
URL: http://iamexposed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0