Du är ärlig och rätt

Vid 20.00 sa jag till min bror att jag inte kunde följa med och springa för att jag skulle gå och lägga mig. Han har kommit hem, duschat och gått och lagt sig nu. Och jag har ännu inte kommit i säng och ska upp TIDIGT imorgon. 5.30.. Detta är min andra helg och jag vill bara gömma mig någonstanns. Men förhoppningsvis gör det mig bara mer laddad till nästa helg, ska bara prata med dom att jag måste vara ledig.

Idag kom äntligen mina efterskickade kläder och jag är super-in-love i jackan! Hoppas bara att den är tillräckligt tjock för att räcka i vinter, men den är snygg så man får väl stå ut med lite kyla annars. Massa andra kläder också + att jag inpulsköpte yttligare ett par pumps idag i stan. Orange är dom och döläckra. Synd bara att dom hamnar på hyllan med alla andra, men något last måste man ju ha att dras med.



Sen till dagens stora big-smile :D!! Sista tandläkar besöket, inga sprutor eller annat utan bara en koll. Fick komplimang för väldigt vita tänder så antar att den nya kuren har gjort verkan, alla i familen vill helt plötsligt börja använda min nyfunna tandkräm i alla fall. Men så otroligt jävligt skönt att jag inte kan sätta ord på det. 3 år som dom har hållt på och jag har nog mer eller mindre varit deras försökskanin. Har aldrig gått in djupt på vad det är dom har hållt på med, men kort; strulande hörntänder. Kul med hittad kamerasladd, kan bildbomba lite igen :) Fiskekvällbilder har kommit in också i det tidigare inlägget, missa inte det!
Men nu måste jag till sängs, vill inte sova - kan inte sova än! Men nu är saker avklarade och andra gnagande funderingar utredda, så imorgon kommer jag nog väga 3-4 kg mindre efter massa lossnade stenar. SKÖNT!

 
Blir ett smilegodnatt på Dig!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Godnatt och trevlig helg!

2008-10-03 @ 22:35:16
URL: http://tessan.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg! :) fin blogg! :)

2008-10-03 @ 22:36:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Louise

Aw, fina bilder! ^^

2008-10-04 @ 15:27:11
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0