Do you believe that there's treasures in the ocean?

Fortsätter och uppdaterar lite i det här inlägget istället. Igår tog jag nog årets sista dopp, men var inte så jättekallt så kanske är det något som man skulle fortsätta med? Senare så tog jag tillslut tag i hårfärgningen som har stått i skåpet och väntat i allt för många veckor. Har inte sett så mycket av resultatet, men färgade bara utväxten och tyckte det blev mera rödbrunt än mörkbrunt, men kan ju vara för ljuset också. Men bättre än innan i alla fall. Jag lyckades få en kallsup när jag sköljde ut färgen; hur många har lyckas med det? Senare tillbringades natten med att titta på Dexterserier som faktist inte var så dåliga.



I går packade jag Linis, Lina och Luis in oss i bilen och åkte till Norrköping på jobbarmässa. Det hela vara inte speciellt mycket värt. Av 20 uppkopierade CV:n så har jag 18 st kvar. Men man är ju ute på jaktspåren nu i alla fall. Efteråt så blev det lite vandring på stan där vi träffade på Fredrik och Frida - KUL! Vi Norgefunderade fick nog lite mera sparring vilket nog var behövligt. När det sen var dags för lunch kunde vi inte komma överens om matställe, så Luis och jag gick till Mc'D och åt gott. Hah, det var det som gjorde dagen! Sen fick jag en privat stadsguidning av självaste Paco-maco som nog tyckte det var lustigt att folk kunde vara så ocivilariserade som jag :P Men nu hittar jag ju för fan överallt efter den lektionen! Dessutom har jag fått skoskav på sissodär hela hälen, riktigt ajaj.

I dag blev det till stan igen. Kom på igårkväll att jag skulle på kontroll. Så blev ut att åka igen. Efter väldiga föreningar var det klart och då så skulle det inhandlas lite mat och 7 st (!) element. Att få in allt detta i en personbil var en ganska tuff utmaning. De var för långa för att komma in i bakluckan, så kan säga att mitt baksäte var skapligt smockfullt! Vet inte riktigt vad det är som har hänt ute på vägarna idag, mötte flera polisbilar och brandbilar på vägen upp, flera polisbilar och en amulans på vägen hem. Massor av kontroller också! Jag måste verkligen ta tag i att fixa körkortet nu, tänker ju aldrig på att ta med passet och säker kommer jag väl glömma bort det och gå över tiden så det blir ogiltigt eller något.

Nu skulle visst farfar och Cina komma hit sådär lite spontant! Kul att dom gör sådant även om dom har en bit att åka. Tänker på farmor som jag inte ens har hört något från sedan innan studenten då hon ringde och sa att hon inte kom. Inte ett "Grattis" samtal, kort eller något. Tråkigt. Men men, nu ska Patrick och jag smälla upp några element och sedan fixa mat. Sen ikväll blir det väl att kolla av folket lite tills imorgon, just nu verkar det ju bara som Lina, jag och Johanna vad jag vet :P Men ska bara bli så skönt att vara ledig, ta det lung, umgås och ha kul! Nu ska jag ta och fixa det och sedan blir det väl en långpromenad med sjuk-Revie och Trojja.

Tråkigt vardagsinlägg verkar det bara bli av idag.

Kommentarer
Postat av: Frida

"sjuk-Revie"? va har hänt?

2008-10-10 @ 10:57:18
Postat av: MADDE

Behandlad kotor fram.

2008-10-10 @ 15:29:49
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Louise

Oja, nu kom den! :D



Jaha okej, vad tråkiga dom är! Roligt att ni hade det roligt iaf!

Hur är det med dig då? Allt bra?

2008-10-11 @ 22:04:21
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Mary

Okej uppdatering kanske? Blir ju lite orolig om du lever efter så här många dagars blogguppehåll..

2008-10-12 @ 22:17:49
Postat av: MADDE - Mary

Sorry, jag lever i alla fall :)

2008-10-14 @ 23:42:11
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0