Smidigt Madde!

Fattar inte hur jag alltid lyckas. Idag har väl allt gått ganska fel, från början tills nu. Morgonen började tidigt när folk försökte sig på med nattliga samtal till mig. Haha, kom inte ens ihåg det fören jag kom hem och läste dom glada kommentarerna från två galningar. Förlåt till er, mitt morgon humör är inte alltid på topp och dröjde ett tag innan jag fattade att det inte var alarmet. Sen så var det två andra nattgäster i boden så för deras (och min ;) nattro så stängde jag av ljudet istället och somnade gott om.

Sov hur dåligt som helst och försov mig självklart på morgonen istället. Blev att slänga ihop packningen, ut med den till bilen och sedan spurta för att äta frukost. Nerför cementtrappan kom jag med min goda fart och fuktiga skor. Padang. Fötterna bara försvinner fram och jag dratter ner på ryggen och sen åker kana resten av trappen. Med en känsla av att min rygg har blivit delad rakt under skulderbladen hoppar jag upp och kan lättat konstatera att ingen har sett min morgongymnastik. Kommer in i personalrummet, är jävligt pissnödig och inne på toan står en av servitricerna och segar sig. Äter frukosten och försöker koppla bort det stigande trycket. Sprayar håret, bostar tänderna, sprayar lite till. Typ 7 minuter håller hon på, men tillslut så går hon och jag närmast flyger in och snart fortsätter jävligheterna.

Dörren går i baklås
. Den gick inte att öppna i alla fall och det är 5 min tills samlingen börjar. Efter några minuters våld mot låset så går det upp men det kändes som om jag vrickade hälften av fingrarna i proceduren. Kommer tillslut till samlingen och snart ner till behandlingsrummet. Nästa strul är att ingen har lagt in nya handdukar eller fixat nya ljus. Samtidigt får jag meddelandet att min första behandling är framflyttad 5 minuter vilket betydde att den skulle börja typ då. Snor handdukar från grannrummet och kan börja den behandlingen. Behandlingarna rullade väl på bra sen. När sista patienten har gått och jag ska börja göra iordning rummet så börjar det plötsligt bara spruta näsblod utan anlednig. Jag menar verkligen spruta.

Jag tar bara en handduk och försöker få stopp på det när en av dom andra massörerna går förbi, kikar in och GALSKRIKER! Blev ju en del blod på golvet och när jag hade gått i det så hade det ju smetats en hel del. Jag står där med en handduk upptryckt i ansiktet och försöker förklara och sen går dom i alla fall. Så jävla pinsamt. Fixar iordning och ska sedan gå och äta lunch. Kommer ner för trappan igen och tar det nu försiktigt. Kommer nerför med båda fötterna på marken och resten av kroppen ovanför. Kommer in och det är ganska blött av alla som har gått in och ut, gör en så-nära-spagathnedgång-Madde-kan. Sträcker till vaden och gör dagens vurpa nr 2. Äter och min hjärnan är borta så häller ut vattnet och slänger glaset i soppåsen och kommer sen på mig själv.

Packar ihop och åker hemåt. Efter Ringarum så är det poliskontroll och eftersom jag kommer alldels för fort så bromsar jag alldels för hårt. Bromsarna gnisslar och skriker och poliserna skrattar och vinkar. Tur ändå, har inte råd att få fortkörningsböter. Kom hem nu och hittils har det varit lugnt nu. Har bara jävligt ont i vaden, ryggen och axeln. Men nu är helgen över, vilket känns skönt.
Och att jag är jävligt osmidig är ännu en gång bevisat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det är riktigt segt faktiskt! :/

Jaså? Åh, vad roligt!

Tror inte att jag kan. Skit också! Vill ju så gärna träffa er ju! :(

Vilka är det som ska dit då?

2008-10-05 @ 19:43:03
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Amanda

O gud vilken dag! Stackare... Ang min förra kommentar skulle den tolkas lite besviket och väldigt ironiskt ;)

2008-10-05 @ 20:17:51
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaha okej! :D

Hum, får väl se om det löser sig så man kanske kan komma. Kan tyvärr inget lova! :/



Gud va roligt det låter iaf! :)

2008-10-05 @ 22:27:12
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Fredrik

HAHA nej stackare :( tycker synd om dig samtidigt som jag tyckte att det lät väldigt roligt och ironiskt ^^ pöss påre

2008-10-06 @ 18:26:34
Postat av: MADDE - Fredrik

Haha, jag vad ska man säga? Min mening är nog att roa andra med mina misslyckanden :P Det VAR jävligt synd om mig! pöss påre dåre

2008-10-06 @ 18:49:44
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHA

2008-10-08 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0