Running in circles

Nej, jag är inte död. Hjärtat slår i alla fall fortfarande någonstanns där inne. Är bara det att jag inte finner något att skriva. Har varit ute och gått en stund nu. För mig blir det alltid så att antingen så går inte en tanke genom huvudet på mig, eller annars så bara rasslar det förbi en mängd av dom. Det sistnämnda alternativet var kvällens. Men kan inte sätta skrift på tankarna.

Jag mötte i alla fall grannen. Som vanligt så vände hon på klacken och sprang ifrån mig. Hon är 1 av dom 2 personerna som jag känner mig riktigt hatad av. Finns flera som jag känner har något emot mig, men dessa två känner jag bara rent hat ifrån. Jag vet inte vad jag har gjort henne, hon är väldigt religös så hon tror nog att jag är en häxa eller något. Men coolt att en sådan gammal tant kan springa. Vad gör ens en gammal tant ute om nätterna? Tänk om hon ser något hemskt i mig?

Jag
hatar att känna folks agg mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0