Never free, never me

Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you.

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?

The door is closed, so are your eyes
But now I see the sun, now I see the sun
Yes now I see it!

What I've felt, what I've known
So sick and tired, I stand alone
Could you be there? 'Cause I'm the one who waits,
The one who waits for you

I take this key
And I bury it in you
Because you're unforgiven too.







Gammal är äldst, har alltid varit och kommer alltid att vara.
Vissa kommer förbli odödliga. Andra glömmas bort. Och tur är väl det.

Denna bloggs mest nämnda mening får också komma med, bara för att den gör sig bra idag;

Jag vill bara spy ut allt som snurrar där inne!
ÅH!!

Kommentarer
Postat av: Johann

Är du en av dom odödliga?

2008-10-19 @ 22:09:57
Postat av: MADDE

Skulle inte tro det du. Gammal, död och bortglömd kan jag bara avläsa av min framtid.

Du kanske är en av dom odödliga? :O

2008-10-19 @ 22:13:22
Postat av: Johann

är inte du en av dom så är inte jag det...

2008-10-19 @ 22:34:41
Postat av: MADDE

Så kan du inte säga - du skapar ditt egna öde!

Tråkigt i sånna fall, då är vi yttligare två som kommer glömmas bort. Om inte, så får jag väl ta tag i att fixa odödlighet åt oss.

Litet lagom projekt.

2008-10-19 @ 22:53:14
Postat av: Frida

Åh första gången! give it your all! Det är så kul att få klä sig lite extra. lite mer vågat och bara Lite MER. Gillar vad du gjort med bloggen. Den ser mer ut som du.. mer som den jag "känner" dig som.. :D



ses på halloween tjejen!

(Du får gärna bolla utklädnings ideer med mig ;) )

2008-10-20 @ 21:26:42
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: Mary

Tack =) Vad händer lördag? Antar jobb som vanligt, men kanske utgång snart vore på sin plats?

2008-10-20 @ 21:35:40
URL: http://thewaythingsare.blogg.se/
Postat av: amanda

metallica! de är odödliga.

2008-10-24 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0