Mango Tree



Down the street we would run
To scratch our names in the path
Young and free in the sun





Okej, ska slipa lite på CV:t, fixa klart rummet och färga håret. Sen i eftermiddag ska lyckan testats. Jag vet nog vad jag vill, men inte hur jag ska kunna nå det. Men så länge måste något jobb komma in i bilden, för jag måste flytta. Som det är just nu så går inte detta, och mampap bokstavligt pressar ut mig ur huset samtidigt som dom har ett rep som dom drar tillbaka med med. Betalar ju ändå allt själv för mig och Revie, så hade jag bara lite mera pengar till en hyra också skulle det ju bara vara att packa ihop allt. Va fan, förra månaden så var det "min tur att köpa servetter?!" Jag använder inte ens servetter!

Här är en länk till mässan ifall andra är intresserade. Vet inte om det blir bilåkande, i sånna fall finns det väl platser kvar i den. Jobba på ett bemanningsföretag har jag förstått att det handlar om nu i alla fall.. Aja, att åka dit skadar ju inte i. Men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna något. Natten gick väl lite för fort, mitt uppsatta mål med rummet misslyckades.
Mer självdiciplin
var det som behövdes ja..

Kommentarer
Postat av: amanda

sov du bara 4 timmar inatt?! det var bara 4 timmar mellan inläggen. lycka till med jobbsökandet kommer hålla tummarna för er

2008-10-08 @ 10:57:22
Postat av: MADDE

Visste du att man sover bort 1/3 del av sitt liv? Det är alldeles slöseri med tid. Kroppen behöver ju inte mer än typ 4-6 timmar tror jag. Jobbgrejjen var inte så mycket att ha, men nu är man på G i alla fall.

2008-10-08 @ 20:17:33
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Låt!

2008-10-09 @ 17:40:50
Postat av: Johan

Bra Låt!

2008-10-09 @ 17:43:08
URL: http://music.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0