Gör min dag

Åh, hittade en dator här uppe på Sandvik! Lite kuligt i allt annat. Idag har jag jobbar mellan 8.30 - 18.00 = jag är helt slut. När man sedan har slutat jobba så finns det inget att göra. Tänkte ut och gå men det spöregnar, men kanske blir att jag gör det ändå. Tänkte också på att någon kunde offra sig och åka upp till Norrköping när jag jobbar och gå på bio, äta lite eller något. Det skulle faktist vara skoj och skönt. Jag skulle fan t.o.m. bjuda. När såg jag ens på bio senast?!

Man sitter så dumt här med datorn ut mot gången så alla som går förbi ser. Känner mig lite trängd här nu när alla kommer för att äta. Jag tar till flyckten tror jag nog.. Jag längtar obeskrivligt till nästa helg! Då så kommer jag att jobbvägra och bara ha kul istället! Men ska väl dra mig vidare nu. Ladda krafterna för morgondagen eller något. Nej, jag ska ut och springa spåret först. Hoppas alla har det skoj, ring mig om ni har tråkigt eller i natt när ni är som fullast och gladast.
Gör min dag.

Kommentarer
Postat av: Mary

Vadå får jag ringa när jag är full och glad? Hatar inte du mina nattliga fyllesamtal? :O

2008-10-04 @ 20:36:26
Postat av: Mary

MUPP HÄR FÖRSÖKER VI RINGA DIG OCH SÅ TRYCKER DU BORT OSS. fY FAN VILKWN DÅLIG STIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-05 @ 03:11:20
Postat av: Amanda

Asså fan vi försöker muntra upp dig lite sådär på kvällskvisten o så blir vi totaldissade!? Jag är jävligt besviken ska du veta, jäääävligt besviken.

2008-10-05 @ 14:20:11
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: MADDE

Haha, sorry!

2008-10-05 @ 16:59:36
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0