Flykting

Denna blogg suger verkligen. Förlåt. Men eftersom det finns en klump med stackars själar som ändå verkar glo så får jag väl komma med ett värdelöst inlägg lite fort. Dagen har tillbringats hos Lina. Jag vet inte riktigt vad vi har gjort, men så är det att vara stackare utan arbete. Men snart vänder det väl. Jag får i alla fall min första lön snart - så jävla skönt! Men ett riktigt jobb måste snart fixas. Har några på G, men det verkar aldrig komma längre än till så.

Imorrn är det Oktobermarknad också. Inget som jag brukar åka på men det verkar som vi haft turen att få en liten stund med Johanna! Sådant är bra, mycket bra. Sen nästa helg så är det halloween, men vet inte riktigt än vad det kommer bjudas på. I vilket fall som helst så ska jag försöka fixa världens outfit. Detta firandet är aldrig något som har slagit igenom i denna familj, men nu är det dags att ta tag i förlorad tid!

Nej, nu ska jag skena vidare. Det är minst sagt spänt här hemma kan jag berätta. När jag kom hem förut så stannade jag direkt vid stallet, tog hand om mina pollisar och smög sedan in bakvägen i huset. Tror bara Patrick vet att jag är här, men ska bara slänga ihop lite saker och sedan trampa vidare på min skenande cykel till Viken och innan blir det svängen till Linis igen där det blir film och kladdkaka :) Sådant är också väldigt bra! Livskvalité liksom. Hade bara hoppas på lite mindre moln och lite mera månljus, något i alla fall. Tur att man äter mycket morötter.

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack så mkt, nått måste de ju finnas att göra för dom stackars små själarna..

2008-10-22 @ 14:48:58
Postat av: Mary

På lördan är den! Måste köpa biljetter direkt dom släpps för dom lär ta slut på några timmar =)

2008-10-22 @ 19:02:52
Postat av: MADDE

Men lördag tror jag att jagh kan! Vi får höras av!

Kul :)

2008-10-23 @ 14:24:09
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: Mary

Great! Kostar 80 spänn, studentpris vettu =) nu ska ja bara se om de finns biljetter kvar.. tror släppet var igår :/ Hoppas!

2008-10-23 @ 14:25:17
Postat av: MADDE

Hoppas, hoppas! Super :)

2008-10-24 @ 11:04:44
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

din blogg är du helt enkelt

2008-10-24 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0