I'm in the middle of nothing, and it's where I want to be

Gräv ner mig i ett hål och spotta sen på graven. Eller, jag fixar det själv.
Bry dig inte.
Fan!




Jag hatar förbannade jävla biljävlar som bara bråkar som om dom fick betalt för det
. Guldbilen är verkligen en dum biljävel. Idag, precis som resten av veckan hatar jag han. Jag har inte krävt något av honom sedan helgen som var. Och när han inte har behövt göra ett ända piss på en hel vecka så ska han bara ramla sönder när man vill använda den till det som den är skapt för.
Just nu kan ni köpa en väldigt billig bil.

Ett dygn har gått, men ingen energi har kommit. Har det inte varit bilstrul så har det varit annat tekniskt som rasat sönder. Jag vill verkligen bara skrota allt och sätta mig i en stuga någonstanns. Hämta vatten i bäcken, elda med veden och skjuta sig en älg att äta. Så himla skönt och smidigt. Jag skulle liksom klara av alla saker utan behöva be någon om hjälp. Jag skulle vilja byta ut byggnader mot berg.

Måste bara tillägga en kul grej för er som har missat det. Jag har fått jobb. Det behövs firas. Blir mer prat om det någon annan dag, nu borde jag sova för det blir en tidig morgon imorrn. Igår hade jag verkligen många planer för att jag ville skriva ett ordentligt inlägg. Dom dog. Kommer väl efter helgen. Det var verkligen något viktigt som jag bara var tvungen att ha med.. Kanske kommer på det sen. Jo, tror att det va att jag måste påminna om att jag snart fyller år, och det är en fredag. KUL säger jag på det! Jag är faktist barnslig nog att börja nedräkningen såhär över en månad i förväg. Men tiden går fort! Har en riktig bra idé vad jag ska ge mig själv. Är nog inget som ni tror, men ni får reda på det imorrn eller nått.

Måste sova.
Måste sluta drömma.
Måste sluta tro på lögner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0