Here we go again

I don´t understand you.
Jag försöker vara så som det förväntas, men ändå är det fel.
Vad vill du ha av mig? Prata tydligt annars förstår jag dig inte.



Senare igår kväll så åkte jag till Jim som har kommit hem från jobb i NZ i typ ett halvår eller nått för någon vecka sedan. Han är en sådan person som tillhör dom här väldigt bra människorna. Vi var och åkte pulka på frostiga ängar, badade och drack sedan litervis med varm o'boy och vräkte i oss hans mormors perfekta bullar och pratade, pratade och pratade. Och skrattade, skrattade och skrattade, tills dom tidiga morgontimmarna. Ett perfekt avslut på en dag helt enkelt.

Man säger att killar inte kan prata känslor och djupa saker, medans tjejer tvärt om bara vill prata sådan. Men jag måste säga att jag tycker precis tvärt om. Annars är det bara så att jag har väldigt bra och ärliga boy´s runt omkring mig och det tackar jag för! Girlsen också såklart, och ni vet nog alla vilka ni är. Sen dom här andra falska jävlarna skulle man ju bara vilja slå ner på jorden lite. Nej, ärliga, snälla och raka personer uppskattas. Lite sneda personer också såklart.

Idag så ska det bli utgång, något som jag egentligen inte alls känner för. Vet inte vad det har blivit med mig. Jag blir ju fan deperimerad av att bara gå runt här hemma. Men jag ska fixa och dona och sen knalla ut ikväll precis som alla andra. Det ska blir kul. Vet bara inte om min klänning kommer bli alldeles för överdriven när jag inte ska klä ut mig. Hoppas inte det, för jag tänker att ha den ändå.

Dagens sysselsättning har varit att söka mer jobb. Som jag har sagt så ska ju detta bli min sista utgångskväll, sen så ska jag iväg på jobb och sen ta tag i dom större planerna också. Jag hoppas att den planen följs. På min födelsedag ska jag tillbaka och ha kul igen. Eller komma hit typ varje helg eller nått. Så många som jag kommer sakna fast jag samtidigt inte har något som väger över. Jag tycker helt enkelt om er alla kanabbisar.

Men jag kanske fortfarande sitter kvar här i december, arbetslös och fattig. Då önskar jag mig ett skott i pannan i födelsedagspaket. Gärna inslaget i grönt silkespapper och silvertråd. Inget grattiskort eller något hängandes i någon tråd. Bara stilrent och enkelt, helt enkelt.







In a house made of glass,
there's a girl throwing rocks.
She loves like her last cause,
your heart's all you got.

Kommentarer
Postat av: Jim

:)

2008-11-02 @ 16:49:33
Postat av: MADDE

Kulit värre :)

2008-11-02 @ 17:45:00
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: amanda

ni är dumma i huvudet. skönt att jim är hemma igen så det börjar bli som det var förut.

2008-11-03 @ 22:10:52
Postat av: MADDE

Framtiden blir aldrig som det gånga.

Men lika körda i huvudet är vi ändå ;P

2008-11-03 @ 23:00:50
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0