Det finns ingen poäng i att vara fri

Just nu ser allt lika nattsvart ut som en grotta utan slut. Varför är saker så svårt? Jag börjar fundera på om jag gjort fel med jobbet. Jag borde kanske ha åkt till Skåne. Kommit bort från allt. För just nu så gör allt som finns här mig så himla pissless så det känns jobbigt att bara vakna om morgonen. Okej, jag kanske bara har känt såhär dom sista två timmarna, men det kommer stanna kvar. Det är lika tydligt som nattens stjärnor. Så kommer det vara tills jag får komma bort härifrån.
Jag får ingen syre. Jag kvävs.

Måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån.
Måste hitta hem!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Madde Padde Bus du måste lugna ner dig. Allt är inte så hemskt som man tror. Nu har du fattat ditt beslut och finns det inget att göra så finns det inget att göra. Du har inte bränt alla broar för all framtid, gör det bästa av det här och gå vidare mot nya äventyr när du är färdig och redo!

2008-11-21 @ 04:51:19
URL: http://turnaround.blogg.se/
Postat av: Anonym

du flyttar snart och allt kommer bli bra då

2008-11-21 @ 19:49:22
Postat av: amanda

någon behöver lite positiv anda tror jag

2008-11-22 @ 15:35:19
Postat av: Julia

trevlig blogg att både kika på och läsa.

2008-11-22 @ 15:50:17
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Johann

Vi med drömmar har inte något hem...

2008-11-28 @ 13:18:53
Postat av: MADDE - Johann

Det känns som du har väldigt rätt i det. Men det borde vara tvärt om, drömmre borde hitta hem lättast. Men det slutar visst alltid tvärt om.



När blir det våran tur?

2008-11-28 @ 17:15:27
URL: http://lookahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0