Valborg - dömt att misslyckas

Onsdag: Styrketräning idag på idrotten, sedan var Lina och jag ute och sprang. Eller, vi powerwalkade men sprang sista biten, lite längre än sist. Sedan åkte vi och köpte godis, chokladhavrebollar för min del *slurp*. Ska sätta mig och jobba rester nu och invänta på vad som händer ikväll. Känner mig väldigt seg för att åka in till stan, så jag hoppas att det blir någonstans i Viken. Samtidigt så skulle det säker vara jätteskoj att gå ut, Amanda som fyller år och allt. Men varit en tuff vecka och jag känner som det bara blir trött och jobbigt och att det roliga inte väger upp det. Hoppas det finns förståelse, men jag tror att ni får det jätteroligt!

Första maj nu, 28 dagar kvar innan alla resterska vara inne. Panik!!

Gårdagen var det Valborg, och det är ju dömt att misslyckats. Fast jag hade ändå ganska skoj :) Började dagen med att komma hem totalt slut, sedan började stresset. Hann i alla fall färga utväxten och hoppas Lina blir nöjd nu efter alla klagomål. Men håller med, höll på att bli totalblond där igen. Körde ut mamma och pappa och skyndade sedan vidare till Viken. På vägen, mitt ute i ingenstanns innan Västertryserum är två poliser ute och stoppar mig. Fick blåsa och de kollade passet, däck och lysen. Måste för övrigt fixa körkortet.. Hade mammas bil som hade en trasig lyckta så de kollade vidare på sista besiktningen då hade det blivit anmärkning på det då också och inte blivit fixat, så blev en böteslapp till mor.

Sen, skyndade ner och hämtade Lina och sedan Luis så kom vi till Wigren en timme efter alla andra. Fint folk kommer ju sent säger man ju ;) Blev grillning och folk kollade på fotboll. Jag hänger ju inte med för fem öre så det var ju inte det roligaste. Grabbsen; Wigren, Simon, Linus, Alex, Dani och Luis - yees, jag kan dom! + Jag, Lina och Lisa körde sedan sanning och konka - ett spel som tydligen alltid ska komma upp på fester, och som jag verkligen fasar över! Men klarade mig undan ganska lindrigt undan. Sen så skulle vi vidare till Gusum på "värsta festen"^^. Haha, kom dit och jag har aldrig känt mig så missanpassad tror jag! Vi åkte hem ganska snart igen. Skulle tillbaka till Wigren där alla hade hade gått hem när vi kom, så vi åkte också hem då. Tyckte så himla synd om Johann som fick köra runt på allt folk hit och dit! 

Mormor var hos Babzan så jag tog hennes lägenhet i beslag och sov där inatt. Vid 4 ringde sedan Kennie och jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Byta mobilnr? Börjar ju kännas obehagligt nu.. Sov vidare sedan i alla fall, till 8 och var uppe en sväng, la mig igen och sov till 10. Gick en liten morgonpromenad och hämtade bilen och kört hem och sitter nu här. Tog det väldigt lugnt igår eftersom jag har vart förskyld och febrig och känner att febern är värre idag. Men hoppas det snart går över, kanske blir vidare till Hugos på lördag ju :) Kom dit gott folk!

Har sådan himla träningsvärk idag efter träningen igår. Ska äta lite och sedan gå och plugga sådär lagom halvsovandes i soffan. Ätas lite godis också tror jag för att ladda inför måndag då godislöftet börjar :O
Detta är visst denna bloggs 100:e inlägg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0