Krampande magmuskler och blödande lungor

Idag blev det att springa vårruset med Johanna, Virre och Lina. Vet inte när jag skrattat så mycket senast, känner av mera i magen än benen. Men har väl sin förklaring.. Var så att planen låg först på att vi skulle äta i Viken innan vi åkte så man hann smälta, men Lina som alltid måste sätta sig på tvären gjorde det även idag såklart :) Så vi skulle äta i Norrköping.. på pizzeria. Följden säger sig ju själv, blev en timma innan det var dags för att springa och jag höll verkligen på att spy. Så blev en lugn tur.

Men vad vi har skrattat! Vägen tilbaka så bara rann tårarna om mig! Var ett aerobicspass innan loppet också som uppvärmning. Haha, en syn som många missade! Min koordination är ju inte den bästa och självklart stog vi längst fram också. Gjorde fel HELA tiden, alla skrattade och tittade på mig. Skönt att man var på humör för att bjuda på sig själv. En fotograf kom fram också, så kanske blir att man kommer med i tidningen. Ser ni en tjej med en stor hårknut på huvudet och ett jävla big smile - då kan ni nog vara säkra på att det är jag!

Imorgon så bär det av till Stockholm med skolan. 7.00 ifrån Viken, måste åka kvart i om jag kör fort ner. Jag kommer aldrig komma upp, hoppas någon ringer och väcker mig. Sedan onsdag planerar jag att ha 4 prov innan vi ska iväg och paddla och sova ute i skogen till torsdagen. Hem på torsdag eftermiddag, göra sista resterna och sedan är det säkert något på fredagen, kanske skulle ta något av provena då istället. Helgen så åker vi sedan upp till Stockholm några i klassen för massagecertifieringen. Är där hela helgen och sedan på onsdagen så ska alla rester vara klart. Yees.. Kommer vara totalt jävla död!

Efter det börjar firandet :D

Nej, försöka sova och ladda energierna. Träna på Naturkunskapsprovet lite först. Föresten så fick jag VG+ idag på ett engelskaprov!!! Har fått G+ på sin höjd under alla år. Hade skummat genom papprena bara, så lite sitter väl krav djupt någonstanns i botten av den inte hjärnan.

En världigt bra dag!



Nej, dröm sött.
Jag ska försöka göra det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0